Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
A tejtermékeket gyártó holland FrieslandCampina fenntartható címkéket vezet be a Campina, Optimel és Mona márkái alatt kapható joghurtok és lágy túrók csomagolásán. Az új címkéket a vállalat K+F részlege fejlesztette, minek eredményeképpen több mint 400 ezer kg műanyag pohár válik újrahasznosíthatóvá (az eddigi címkéket a gépek nem újrahasznosíthatóként azonosították a hulladékválogatás folyamatában).
A kezdeményezés a 100%-ban újrahasznosított PET-palackok nemrégiben történt bevezetését követi, egyben a következő lépés a körforgásos csomagolás megvalósítása felé. A FrieslandCampina fenntarthatósági programjának egyik célja, hogy a csomagolás 100%-ban újrahasznosítható és karbonsemleges legyen, eközben pedig a felhasznált csomagolóanyagok mennyisége minimálisra csökkenjen.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >