Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
A tejtermékeket gyártó holland FrieslandCampina fenntartható címkéket vezet be a Campina, Optimel és Mona márkái alatt kapható joghurtok és lágy túrók csomagolásán. Az új címkéket a vállalat K+F részlege fejlesztette, minek eredményeképpen több mint 400 ezer kg műanyag pohár válik újrahasznosíthatóvá (az eddigi címkéket a gépek nem újrahasznosíthatóként azonosították a hulladékválogatás folyamatában).
A kezdeményezés a 100%-ban újrahasznosított PET-palackok nemrégiben történt bevezetését követi, egyben a következő lépés a körforgásos csomagolás megvalósítása felé. A FrieslandCampina fenntarthatósági programjának egyik célja, hogy a csomagolás 100%-ban újrahasznosítható és karbonsemleges legyen, eközben pedig a felhasznált csomagolóanyagok mennyisége minimálisra csökkenjen.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >