Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
A tejtermékeket gyártó holland FrieslandCampina fenntartható címkéket vezet be a Campina, Optimel és Mona márkái alatt kapható joghurtok és lágy túrók csomagolásán. Az új címkéket a vállalat K+F részlege fejlesztette, minek eredményeképpen több mint 400 ezer kg műanyag pohár válik újrahasznosíthatóvá (az eddigi címkéket a gépek nem újrahasznosíthatóként azonosították a hulladékválogatás folyamatában).
A kezdeményezés a 100%-ban újrahasznosított PET-palackok nemrégiben történt bevezetését követi, egyben a következő lépés a körforgásos csomagolás megvalósítása felé. A FrieslandCampina fenntarthatósági programjának egyik célja, hogy a csomagolás 100%-ban újrahasznosítható és karbonsemleges legyen, eközben pedig a felhasznált csomagolóanyagok mennyisége minimálisra csökkenjen.
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >A németországi joghurtgyártásba invesztál a Müller
A Müller az év elején hozta nyilvánosságra, hogy fokozatosan bezárja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >