Fennállása óta a legsikeresebb EuroCIS: “Rátettük kezünket a kereskedelem ütőerére”
– Nagy és kisebb kereskedelmi vállalatok, fejlett országokban ugyanúgy mint fejlődőkben, mindenütt törekednek a hatékonyság és a termelékenység javítására. Ez a növekvő igény magyarázza a vezető európai kereskedelmi technológiai szakvásár, az EuroCIS iránti rekord érdeklődést mind a kiállítók, mind a látogatók oldalán – foglalja össze a Trade Magazin számára a csütörtökön Düsseldorfban befejeződött rendezvény kimagasló sikerét Michael Gerling, az Európai Kereskedelmi Intézet, és egyben a Német Élelmiszerkereskedelem Szövetségi Egyesülésének ügyvezető igazgatója.
A költségek csökkentésével kapcsolatban főleg az árugazdálkodás, pénztári folyamat és a dolgozók munkabeosztási lehetőségeit tükrözte az EuroCIS.
A keresleti oldalon a többcsatornás értékesítés, valamint mobil megoldások játszanak egyre nagyobb szerepet a vásárlás élményszerűségében.
A két évvel ezelőtti 5 400 látogató után, idén 6 400-an regisztráltatták magukat a pénztáraknál.
A nyitás reggelén jelentkezett be a 237. kiállító. A vállalatok közül 168-an élvezték a hazai pálya előnyét. A 69 külföldi közül a legtöbb, 6-8 cég Hollandiából és Dél-Koreából, Svájcból, valamint Nagy-Britanniából érkezett. Közép- és Kelet-Európából két-két cseh és lengyel, továbbá egy-egy szlovén, bolgár, továbbá orosz vállalat állított ki.
A düsseldorfi vásár vállalat igazgatóhelyettese, Hans Werner Reinhard az EuroCIS sikerével kapcsolatban hangsúlyozza:
– Bevált az újításunk, amellyel a vásár profilját bővítettük a többcsatornás értékesítés és az E-kereskedelem technológiájával. Ezzel szinte rátettük kezünket a kereskedelm ütőerére. A látogatók körében végzett felméréseink azt mutatják, hogy több mint 20 százalékuk kimondottan a többcsatornás kereskedelem fejlődési trendjei miatt jött el Düsseldorfba.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >