Fennállása óta a legsikeresebb EuroCIS: “Rátettük kezünket a kereskedelem ütőerére”
– Nagy és kisebb kereskedelmi vállalatok, fejlett országokban ugyanúgy mint fejlődőkben, mindenütt törekednek a hatékonyság és a termelékenység javítására. Ez a növekvő igény magyarázza a vezető európai kereskedelmi technológiai szakvásár, az EuroCIS iránti rekord érdeklődést mind a kiállítók, mind a látogatók oldalán – foglalja össze a Trade Magazin számára a csütörtökön Düsseldorfban befejeződött rendezvény kimagasló sikerét Michael Gerling, az Európai Kereskedelmi Intézet, és egyben a Német Élelmiszerkereskedelem Szövetségi Egyesülésének ügyvezető igazgatója.
A költségek csökkentésével kapcsolatban főleg az árugazdálkodás, pénztári folyamat és a dolgozók munkabeosztási lehetőségeit tükrözte az EuroCIS.
A keresleti oldalon a többcsatornás értékesítés, valamint mobil megoldások játszanak egyre nagyobb szerepet a vásárlás élményszerűségében.
A két évvel ezelőtti 5 400 látogató után, idén 6 400-an regisztráltatták magukat a pénztáraknál.
A nyitás reggelén jelentkezett be a 237. kiállító. A vállalatok közül 168-an élvezték a hazai pálya előnyét. A 69 külföldi közül a legtöbb, 6-8 cég Hollandiából és Dél-Koreából, Svájcból, valamint Nagy-Britanniából érkezett. Közép- és Kelet-Európából két-két cseh és lengyel, továbbá egy-egy szlovén, bolgár, továbbá orosz vállalat állított ki.
A düsseldorfi vásár vállalat igazgatóhelyettese, Hans Werner Reinhard az EuroCIS sikerével kapcsolatban hangsúlyozza:
– Bevált az újításunk, amellyel a vásár profilját bővítettük a többcsatornás értékesítés és az E-kereskedelem technológiájával. Ezzel szinte rátettük kezünket a kereskedelm ütőerére. A látogatók körében végzett felméréseink azt mutatják, hogy több mint 20 százalékuk kimondottan a többcsatornás kereskedelem fejlődési trendjei miatt jött el Düsseldorfba.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >