Felvásárolták a luxus cipőmárkát
Talán a legismertebb luxus cipőmárkát, a Jimmy Choo-t – melynek kreálmányait híreségek és méltóságok is előszeretettel viselik – vette meg a szintén luxusipari cég, a táskáiról ismert Michael Kors – írja az origo.
A Michael Kors táskakészítő megállapodott, hogy felvásárolja a londoni székhelyű táskákkal, cipőkkel és parfümökkel foglalkozó Jimmy Choo-t, méghozzá 896 millió fontért. Az üzletre mindkét cég igazgatótanácsa rábólintott.
A Jimmy Choo márka az 1990-es évek végén kezdett felemelkedni, amikor olyan hírességek kezdték viselték a lábukon, mint Diana hercegnő, vagy a Szex és New York sorozat főszereplője, Carrie Bradshaw. A márka cipőit az egész világon lehet kapni, legyen az London, Párizs, New York vagy éppen Tokió. Az üzlettel konszolidálódott a luxusipar, ugyanis még az év elején a Kors riválisa, a Coach megvette a Kate Spade &Co divatcéget.
Jimmy Choo egy ikonikus luxusmárka, ami összetéveszthetetlen lábbeliket, kézitáskákat és egyéb kiegészítőket kínál. Csodáljuk a márka termékeinek elbűvölő stílusát és trendteremtő jellegét”
– nyilatkozta Michael Kors, tiszteletbeli elnök és kreatív vezető.
A Jimmy Choo-ba eddig háromszor invesztáltak magántőke-befektetők, mielőtt 2011-ben felvásárolta volna a JAB Holding több mint 500 millió fontért. A JAB – ami a Reinmann család érdekeltségébe tartozik – 2014-ben eladta a cég kisebb részét, de megtartott 68 százalékot, vagyis maradt többségi tulajdonos. A Jimmy Choo 2014-ben ment tőzsdére Londonban, 140 pennys árral. A részvények tegnapi záróára 195 penny volt. (Origo)
Kapcsolódó cikkeink
Luxusipar: csökkent az LVMH nyeresége és bevétele az idei első fél évben
A világ legnagyobb luxuscikk-gyártójának számító LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton…
Tovább olvasom >Megérkeztek az ALDI inspirálta fiatalos ruhák
Új ruházati termékcsaláddal bővül az ALDI kínálata. A szezonálisan elérhető…
Tovább olvasom >4-in-1 cipő a fenntartható bolygóért – VIDEÓ
A MUNJOI nevű startup olyan cipőt tervezett, amely négy funkciót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >