Felvásárolta a Libri a Port.hu-t
Többségi tulajdont szerzett a Libri a Port.hu-ban, de az ár nem ismert.
A Port.hu és a Libri Könyvkereskedelmi Kft. több éve tartó együttműködése újabb állomásához érkezett, mivel a Libri-csoport többségi tulajdont szerzett a Port.hu-ban. A két cég eddig is gazdag portfóliót tudhatott magáénak a hazai, illetve a közép-kelet európai kulturális- és médiapiacon, a felek az egyesüléstől mindezek még hatékonyabb működését várják.
„A Libri és a Port.hu egyesülése nyomán egy olyan kulturális teret szeretnénk létrehozni, amely döntően járul hozzá az egyre inkább felértékelődő minőségi időtöltéshez. Személyes érdeklődésem központjában is ez áll, jól kapcsolódik a Libri stratégiai elképzeléseihez és az eddigi kulturális befektetéseimmel is összhangban van. Ezért döntöttem úgy, hogy többségi tulajdonhoz juttatom a Librit a Port.hu-ban” – tájékoztatott a döntés hátteréről Balogh Ákos, a Libri-csoport többségi tulajdonosa. A bevásárlásról hírt adó közleményben nem térnek ki az árra.
A Port.hu a magyar és a régiós médiapiac 16 éve meghatározó szereplője. A Port.hu látogatottsága a hazai legnépszerűbb hírportálok szintjét éri el. A portál már most több mint 200 tv-csatornáról, mintegy 100 ezer filmről, 10 000 étteremről, továbbá évi 3 000 fesztiválról, eseményről ad tájékoztatást.
A Libri csoport zászlóshajója, a 20 éves Libri Könyvkereskedelmi Kft. mintegy 400 főt foglalkoztató országos hálózat, amelyik 34 üzletével, internetes áruházával, nyolcmilliárd forint feletti éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjeként 1,6 millió vásárlót szolgál ki évente.
„Az együttműködés segítségünkre lesz annak a jövőképnek a megvalósításában, miszerint a Libri napjaink fejlődésével lépést tartó élményszállítóvá váljon vásárlói számára. A Libri nem csupán a könyvekben látja a jövőt, hanem e termékkört bővítve más, a kultúrával kapcsolatos szolgáltatások piacára is szeretne belépni. E folyamatban kitűnő partner a Port.hu” – nyilatkozta Walitschek Csilla, a Libri Könyvkereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
A kultúrára fogékony fogyasztók már a közeli jövőben tapasztalhatják az egyesülés előnyeit, még komplexebb és teljesebb ajánlókkal, a könyves tartalmak kiteljesedésével, egységesített regisztrációs rendszerekkel, amelyek mind a felhasználók nagyobb kényelmét és teljes körű kiszolgálását teszik lehetővé – írja az [origo].
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >