Felvásárolja az Uber a chilei Cornershopot
Többségi tulajdont szerezne az Uber a Cornershopnál, hogy tovább bővítse gyorsan növekvő élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatását.
Az Uber saját appot is fejlesztett, amelynek segítségével a megrendelt termékeket a cég egy órán belül házhoz szállítja. Az Uber olyan kiskereskedők termékeit viszi ki, mint pl A Costco, a Walmart vagy a Chedraui.
A Corneshop hamar nagy népszerűségre tett szert a helyi piacokon, többek között Chilében.
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >