Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co., Ltd, a koreai Dr.G bőrápolási márka anyavállalatának felvásárlásáról. A tranzakció szabályozói jóváhagyások függvényében a következő hónapokban zárulhat le.
A Dr.G a L’Oréal Consumer Products divíziójának részeként a globálisan növekvő K-Beauty iránti keresletet igyekszik kielégíteni megfizethető bőrápolási megoldásokkal – számolt be a Retail Asia. Az összetevőire különösen nagy gonddal figyelő márka olyan termékeiről ismert, mint a népszerű R.E.D Blemish Clear Soothing Cream, amely egész Ázsiában növekvő népszerűsége mellett a dél-koreai szépségápolási és dermokozmetikai piac egyik vezető szereplője.
Alexis Perakis-Valat, a L’Oréal Consumer Products Division globális elnökének szavai szerint a vállalat már évek óta figyelemmel kíséri a Dr.G sikereit, és most azon fog dolgozni, hogy felgyorsítja a márka növekedését Dél-Koreában és világszerte. A szakember úgy nyilatkozott, hogy a L’Oréal küldetésének érzi, hogy a legjobb koreai bőrápolást széles körben elérhetővé tegye.
Gun Young Ahn, a Dr.G alapítója szerint a L’Oréal csoporthoz való csatlakozás jelentős mérföldkő a márka globális küldetésének megvalósításában.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >