Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co., Ltd, a koreai Dr.G bőrápolási márka anyavállalatának felvásárlásáról. A tranzakció szabályozói jóváhagyások függvényében a következő hónapokban zárulhat le.
A Dr.G a L’Oréal Consumer Products divíziójának részeként a globálisan növekvő K-Beauty iránti keresletet igyekszik kielégíteni megfizethető bőrápolási megoldásokkal – számolt be a Retail Asia. Az összetevőire különösen nagy gonddal figyelő márka olyan termékeiről ismert, mint a népszerű R.E.D Blemish Clear Soothing Cream, amely egész Ázsiában növekvő népszerűsége mellett a dél-koreai szépségápolási és dermokozmetikai piac egyik vezető szereplője.
Alexis Perakis-Valat, a L’Oréal Consumer Products Division globális elnökének szavai szerint a vállalat már évek óta figyelemmel kíséri a Dr.G sikereit, és most azon fog dolgozni, hogy felgyorsítja a márka növekedését Dél-Koreában és világszerte. A szakember úgy nyilatkozott, hogy a L’Oréal küldetésének érzi, hogy a legjobb koreai bőrápolást széles körben elérhetővé tegye.
Gun Young Ahn, a Dr.G alapítója szerint a L’Oréal csoporthoz való csatlakozás jelentős mérföldkő a márka globális küldetésének megvalósításában.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >