Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co., Ltd, a koreai Dr.G bőrápolási márka anyavállalatának felvásárlásáról. A tranzakció szabályozói jóváhagyások függvényében a következő hónapokban zárulhat le.
A Dr.G a L’Oréal Consumer Products divíziójának részeként a globálisan növekvő K-Beauty iránti keresletet igyekszik kielégíteni megfizethető bőrápolási megoldásokkal – számolt be a Retail Asia. Az összetevőire különösen nagy gonddal figyelő márka olyan termékeiről ismert, mint a népszerű R.E.D Blemish Clear Soothing Cream, amely egész Ázsiában növekvő népszerűsége mellett a dél-koreai szépségápolási és dermokozmetikai piac egyik vezető szereplője.
Alexis Perakis-Valat, a L’Oréal Consumer Products Division globális elnökének szavai szerint a vállalat már évek óta figyelemmel kíséri a Dr.G sikereit, és most azon fog dolgozni, hogy felgyorsítja a márka növekedését Dél-Koreában és világszerte. A szakember úgy nyilatkozott, hogy a L’Oréal küldetésének érzi, hogy a legjobb koreai bőrápolást széles körben elérhetővé tegye.
Gun Young Ahn, a Dr.G alapítója szerint a L’Oréal csoporthoz való csatlakozás jelentős mérföldkő a márka globális küldetésének megvalósításában.
Kapcsolódó cikkeink
Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >