Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ legnagyobb szépségipari vállalata megállapodott a Color Wow márka megvásárlásáról.
A Gail Federici által 2013-ban alapított Color Wow prémium hajápolási termékeket kínál, amely elkötelezett és hűséges vásárlói kört épített ki a stylistok és a fogyasztók körében egyaránt. Az amerikai piacon neves márka gyorsan növekszik.
Omar Hajeri, a L’Oréal professzionális termékek divíziójának elnöke szerint a megfizethető áron bizonyítottan hatékony termékeket kínáló prémium hajápolási márka felvásárlása tovább erősíti a vállalat jelenlétét a hajápolási és styling szegmensben. Mint elmondta, a cég óriási potenciált lát a Color Wow-ban és célja, hogy azt világszerte meghatározó márkáva tegye.
A márka jelenleg is többcsatornás értékesítést folytat: a szalonok mellett online platformokon is elérhető. Becslések szerint a Color Wow éves bevétele mintegy 300 millió euró, piaci értéke pedig közel 1 milliárd dollár lehet a Reuters beszámolóit idéző Barclays szerint. Ez a professzionális szegmens forgalmának hozzávetőlegesen 6%-át jelenti.
A L’Oréal az elmúlt hónapokban több akvizíciót is bejelentett, köztük a brit Medik8 bőrápolási márka többségi részesedésének megvásárlását. Az elemzők szerint ezek a lépések azt mutatják, hogy a cég aktívan törekszik portfóliójának diverzifikálására a prémium hajápolás és bőrápolás területén, hogy megerősítse növekedési pozícióját a lassuló globális szépségipari piacon.
A tranzakció lezárása versenyjogi és egyéb hatósági jóváhagyások függvénye – számolt be az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >