Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ legnagyobb szépségipari vállalata megállapodott a Color Wow márka megvásárlásáról.
A Gail Federici által 2013-ban alapított Color Wow prémium hajápolási termékeket kínál, amely elkötelezett és hűséges vásárlói kört épített ki a stylistok és a fogyasztók körében egyaránt. Az amerikai piacon neves márka gyorsan növekszik.
Omar Hajeri, a L’Oréal professzionális termékek divíziójának elnöke szerint a megfizethető áron bizonyítottan hatékony termékeket kínáló prémium hajápolási márka felvásárlása tovább erősíti a vállalat jelenlétét a hajápolási és styling szegmensben. Mint elmondta, a cég óriási potenciált lát a Color Wow-ban és célja, hogy azt világszerte meghatározó márkáva tegye.
A márka jelenleg is többcsatornás értékesítést folytat: a szalonok mellett online platformokon is elérhető. Becslések szerint a Color Wow éves bevétele mintegy 300 millió euró, piaci értéke pedig közel 1 milliárd dollár lehet a Reuters beszámolóit idéző Barclays szerint. Ez a professzionális szegmens forgalmának hozzávetőlegesen 6%-át jelenti.
A L’Oréal az elmúlt hónapokban több akvizíciót is bejelentett, köztük a brit Medik8 bőrápolási márka többségi részesedésének megvásárlását. Az elemzők szerint ezek a lépések azt mutatják, hogy a cég aktívan törekszik portfóliójának diverzifikálására a prémium hajápolás és bőrápolás területén, hogy megerősítse növekedési pozícióját a lassuló globális szépségipari piacon.
A tranzakció lezárása versenyjogi és egyéb hatósági jóváhagyások függvénye – számolt be az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vegyes képet mutat a balatoni turizmus – mégis van ok a bizakodásra
A Balatonnál zajló turisztikai szezon nem indult zökkenőmentesen: az időjárás…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi hatóság kamu zsírpusztító szérumokat hirdető honlapot blokkolt
Félrevezető megnevezés és tájékoztatás miatt a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >