Felvásárolja a L’Oréal a Color Wow hajápolási márkát
Újabb stratégiai akvizícióval erősíti professzionális termékportfólióját a L’Oréal: a világ legnagyobb szépségipari vállalata megállapodott a Color Wow márka megvásárlásáról.
A Gail Federici által 2013-ban alapított Color Wow prémium hajápolási termékeket kínál, amely elkötelezett és hűséges vásárlói kört épített ki a stylistok és a fogyasztók körében egyaránt. Az amerikai piacon neves márka gyorsan növekszik.
Omar Hajeri, a L’Oréal professzionális termékek divíziójának elnöke szerint a megfizethető áron bizonyítottan hatékony termékeket kínáló prémium hajápolási márka felvásárlása tovább erősíti a vállalat jelenlétét a hajápolási és styling szegmensben. Mint elmondta, a cég óriási potenciált lát a Color Wow-ban és célja, hogy azt világszerte meghatározó márkáva tegye.
A márka jelenleg is többcsatornás értékesítést folytat: a szalonok mellett online platformokon is elérhető. Becslések szerint a Color Wow éves bevétele mintegy 300 millió euró, piaci értéke pedig közel 1 milliárd dollár lehet a Reuters beszámolóit idéző Barclays szerint. Ez a professzionális szegmens forgalmának hozzávetőlegesen 6%-át jelenti.
A L’Oréal az elmúlt hónapokban több akvizíciót is bejelentett, köztük a brit Medik8 bőrápolási márka többségi részesedésének megvásárlását. Az elemzők szerint ezek a lépések azt mutatják, hogy a cég aktívan törekszik portfóliójának diverzifikálására a prémium hajápolás és bőrápolás területén, hogy megerősítse növekedési pozícióját a lassuló globális szépségipari piacon.
A tranzakció lezárása versenyjogi és egyéb hatósági jóváhagyások függvénye – számolt be az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárta az Agrifirm Magyarország Zrt. felvásárlását az UBM
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romániai céget vásárolt fel a Fidia olasz gyógyszeripari vállalat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1,9 milliárd euróért veszi meg a Lactalis a Fonterra fogyasztói üzletágát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >