Felszámolják a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft-t
A felszámolásról határoztak a tavaly fizetésképtelenné vált Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. tulajdonosai. A cég vezetése még nyáron jelezte, hogy forrásaik a 2009-es működésre sem elegendőek.
Az agrártárcától azonban nem érkezett támogatás, ezért az alapítóktól felvett tagi kölcsönökből éltek, míg ez a forrás is elapadt.
A cég korábbi vezetése úgy értelmezte a vonatkozó szabályokat, hogy a működéshez szükséges pénzhez a marketingre fordított kiadások arányában, de automatikusan jutnak hozzá, míg a költségvetési kapcsolatot jelentő Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium, illetve az Agrármarketing Centrum (AMC) a közbeszerzés mellett foglalt állást. Ezek után az alkalmazottak és az ügyvezető távoztak a kft.-től.
Az év végén a tulajdonosok a felszámolás megindításáról döntöttek. A cég ügyeinek kezelésével megbízott Oláh László egyelőre nem kívánt nyilatkozni. Az egyik alapítót, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsát (HNT) képviselő Horváth Csaba főtitkár elmondta, hogy a kft. felszámolása nem változtat a nemzeti bormarketingen. Vagyis a jövőben is a belföldön forgalomba hozott bor literje után beszedett 8 forintos forgalomba hozatali járulék 60 százalékát fordíthatják a közösségi bormarketingre. Az ezzel kapcsolatos kifizetések és a pályázatok elbírálása is folyamatos, ugyanis a Bormarketing Bizottság folytatja munkáját – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >