Felsőfokú borismereti képzés
Szeptembertől magyarul és angolul is elérhető borismereti és borkulturális kurzus indul három hazai felsőoktatási intézményben, a Semmelweis Egyetemen, az Óbudai Egyetemen és a Károli Gáspár Református Egyetemen. A Nemzeti Bormarketing Stratégiában kiemelt célkitűzés a fiatal generáció hatékony elérése. A „BorKatedra – Szeminárium a Magyar Borról” címen induló képzés részleteiről Hankó Balázs, a Kulturális és Innovációs Minisztérium innovációért és felsőoktatásért felelős államtitkára és Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos tett bejelentést.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Magyar Bormarketing Ügynökség által összeállított, a magyar borkultúrát középpontba állító tantárgy oktatásával a fiatalok olyan tudásanyag birtokába jutnak, amely felöleli a bor termeléséhez, értékesítéséhez, értékeléséhez és fogyasztásához kapcsolódó ismereteket, elősegíti a tudatos, mértékletes, minőségorientált borfogyasztás elsajátítását. //
Kapcsolódó cikkeink
OMÉK 2025 – Visszatér Magyarország legnagyobb agrárünnepe!
Hagyomány és innováció kéz a kézben jár – ez is…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra az áfaszabályozásról
Zerényi Károly, az MVI elnöki tanácsadója nemrégiben a penzcentrum.hu-nak a…
Tovább olvasom >A homo ludens kedvence utazásnál -A nap képe
A kutya se viheti magával a társasjátéktáblát! Vagy korábban már…
Tovább olvasom >