Felpörgeti az Aldi spanyolországi terjeszkedését
Az Aldi közel 50 új üzlet nyitását tervezi idén Spanyolországban és ezzel továbbra is a közelmúltban elért növekedési pályáján marad az országban.
A mostani terjeszkedés a diszkontlánc elmúlt három évben látott lendületére épül, mellyel több mint 100 üzletet nyitott, ugyanis a Spanyolországban az Aldi Nord által működtetett kiskereskedő igyekszik jelenlétét fokozni a mediterrán ország piacán.
Az Aldi közlése szerint olyan stratégiai fontosságú régiókra összpontosít, mint a Kanári-szigetek és Észak-Spanyolország (Baszkföld, Galícia, Cantabria és Castilla y León); míg az új üzletek több mint fele Andalúziában, Madridban, Valenciában és Katalóniában nyílik majd, de nem marad ki az expanzióból Extremadura, Murcia és a Baleári-szigetek sem.
A gyors terjeszkedést támogatandó az Aldi az év elején új elosztóközpontot nyit Miranda de Ebroban (Burgos). Ez a 40 000 négyzetméteres létesítmény az ország északi részén található üzleteket fogja kiszolgálni – közölte a vállalat.
Emellett a tavaly év végén átadott sagunt-i (Valencia) disztribúciós központ is teljes kapacitáson kezd működni idén februárban.
A diszkontcég szerint az Aldi spanyolországi sikerének titka az alacsony árakban, a saját márkás termékekben (az eladott termékek 86%-a saját márka) és abban rejlik, hogy az Aldi-termékek többsége (80%) spanyol eredetű.
2022 és 2023 szeptembere között több mint egymillió új vásárló vásárolt a diszkontban, ami jól mutatja, hogy a lánc a spanyol családok számára egyre vonzóbb.
A német diszkont 435 üzlettel és 480 000 négyzetméternyi eladóterülettel zárta a 2023-as évet Spanyolországban, ami 11%-os növekedést jelent 2022-hez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >