Felpörgeti az Aldi spanyolországi terjeszkedését
Az Aldi közel 50 új üzlet nyitását tervezi idén Spanyolországban és ezzel továbbra is a közelmúltban elért növekedési pályáján marad az országban.
A mostani terjeszkedés a diszkontlánc elmúlt három évben látott lendületére épül, mellyel több mint 100 üzletet nyitott, ugyanis a Spanyolországban az Aldi Nord által működtetett kiskereskedő igyekszik jelenlétét fokozni a mediterrán ország piacán.
Az Aldi közlése szerint olyan stratégiai fontosságú régiókra összpontosít, mint a Kanári-szigetek és Észak-Spanyolország (Baszkföld, Galícia, Cantabria és Castilla y León); míg az új üzletek több mint fele Andalúziában, Madridban, Valenciában és Katalóniában nyílik majd, de nem marad ki az expanzióból Extremadura, Murcia és a Baleári-szigetek sem.
A gyors terjeszkedést támogatandó az Aldi az év elején új elosztóközpontot nyit Miranda de Ebroban (Burgos). Ez a 40 000 négyzetméteres létesítmény az ország északi részén található üzleteket fogja kiszolgálni – közölte a vállalat.
Emellett a tavaly év végén átadott sagunt-i (Valencia) disztribúciós központ is teljes kapacitáson kezd működni idén februárban.
A diszkontcég szerint az Aldi spanyolországi sikerének titka az alacsony árakban, a saját márkás termékekben (az eladott termékek 86%-a saját márka) és abban rejlik, hogy az Aldi-termékek többsége (80%) spanyol eredetű.
2022 és 2023 szeptembere között több mint egymillió új vásárló vásárolt a diszkontban, ami jól mutatja, hogy a lánc a spanyol családok számára egyre vonzóbb.
A német diszkont 435 üzlettel és 480 000 négyzetméternyi eladóterülettel zárta a 2023-as évet Spanyolországban, ami 11%-os növekedést jelent 2022-hez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >