Felpörgeti az Aldi spanyolországi terjeszkedését
Az Aldi közel 50 új üzlet nyitását tervezi idén Spanyolországban és ezzel továbbra is a közelmúltban elért növekedési pályáján marad az országban.
A mostani terjeszkedés a diszkontlánc elmúlt három évben látott lendületére épül, mellyel több mint 100 üzletet nyitott, ugyanis a Spanyolországban az Aldi Nord által működtetett kiskereskedő igyekszik jelenlétét fokozni a mediterrán ország piacán.
Az Aldi közlése szerint olyan stratégiai fontosságú régiókra összpontosít, mint a Kanári-szigetek és Észak-Spanyolország (Baszkföld, Galícia, Cantabria és Castilla y León); míg az új üzletek több mint fele Andalúziában, Madridban, Valenciában és Katalóniában nyílik majd, de nem marad ki az expanzióból Extremadura, Murcia és a Baleári-szigetek sem.
A gyors terjeszkedést támogatandó az Aldi az év elején új elosztóközpontot nyit Miranda de Ebroban (Burgos). Ez a 40 000 négyzetméteres létesítmény az ország északi részén található üzleteket fogja kiszolgálni – közölte a vállalat.
Emellett a tavaly év végén átadott sagunt-i (Valencia) disztribúciós központ is teljes kapacitáson kezd működni idén februárban.
A diszkontcég szerint az Aldi spanyolországi sikerének titka az alacsony árakban, a saját márkás termékekben (az eladott termékek 86%-a saját márka) és abban rejlik, hogy az Aldi-termékek többsége (80%) spanyol eredetű.
2022 és 2023 szeptembere között több mint egymillió új vásárló vásárolt a diszkontban, ami jól mutatja, hogy a lánc a spanyol családok számára egyre vonzóbb.
A német diszkont 435 üzlettel és 480 000 négyzetméternyi eladóterülettel zárta a 2023-as évet Spanyolországban, ami 11%-os növekedést jelent 2022-hez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >