Felpörgeti az Aldi spanyolországi terjeszkedését
Az Aldi közel 50 új üzlet nyitását tervezi idén Spanyolországban és ezzel továbbra is a közelmúltban elért növekedési pályáján marad az országban.
A mostani terjeszkedés a diszkontlánc elmúlt három évben látott lendületére épül, mellyel több mint 100 üzletet nyitott, ugyanis a Spanyolországban az Aldi Nord által működtetett kiskereskedő igyekszik jelenlétét fokozni a mediterrán ország piacán.
Az Aldi közlése szerint olyan stratégiai fontosságú régiókra összpontosít, mint a Kanári-szigetek és Észak-Spanyolország (Baszkföld, Galícia, Cantabria és Castilla y León); míg az új üzletek több mint fele Andalúziában, Madridban, Valenciában és Katalóniában nyílik majd, de nem marad ki az expanzióból Extremadura, Murcia és a Baleári-szigetek sem.
A gyors terjeszkedést támogatandó az Aldi az év elején új elosztóközpontot nyit Miranda de Ebroban (Burgos). Ez a 40 000 négyzetméteres létesítmény az ország északi részén található üzleteket fogja kiszolgálni – közölte a vállalat.
Emellett a tavaly év végén átadott sagunt-i (Valencia) disztribúciós központ is teljes kapacitáson kezd működni idén februárban.
A diszkontcég szerint az Aldi spanyolországi sikerének titka az alacsony árakban, a saját márkás termékekben (az eladott termékek 86%-a saját márka) és abban rejlik, hogy az Aldi-termékek többsége (80%) spanyol eredetű.
2022 és 2023 szeptembere között több mint egymillió új vásárló vásárolt a diszkontban, ami jól mutatja, hogy a lánc a spanyol családok számára egyre vonzóbb.
A német diszkont 435 üzlettel és 480 000 négyzetméternyi eladóterülettel zárta a 2023-as évet Spanyolországban, ami 11%-os növekedést jelent 2022-hez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az ország legnagyobb ALDI áruháza
Magyarország legnagyobb alapterületű ALDI áruháza nyílt meg a mai napon…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >