Félmillió forinttal segítette idén az Eisberg a Mellrákinfó Egyesület küldetését

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 12. 01. 11:32
🎧 Hallgasd a cikket:

Októberben világszerte rózsaszínbe borulnak a márkák, hogy felhívják a figyelmet a mellrák korai felismerésének életmentő jelentőségére. Az Eisberg idén is aktív szerepet vállalt a kampányban: ötödik alkalommal került a boltok polcaira a Pink Mix saláta- és zöldségkeverék. Az eladásból származó bevételből idén is a Mellrákinfó Egyesület munkáját támogatja. A vásárlók így nem csak az étkezésben hoznak tudatos döntést, de abban is szerepet vállalnak, hogy minél több nőhöz jusson el a mammográfiás szűrés fontosságának üzenete.

Adománygyűjtés a Pink mix termékkel

Az Eisberg Hungary Kft. idén – ötödik alkalommal – a Pink Mix minden eladott csomagja után 10 Ft-ot adományozott a Mellrákinfó Egyesületnek. Legtöbb partnerünk újságos megjelenésekkel segítette az üzenetünk terjesztését, így a szeptember 25. és október 31. közötti időszakban közel 50 000 Pink Mix termék talált gazdára, ezzel segítve az egyesület küldetését, hogy még több nőhöz jusson el az életmentő üzenet: a korai felismerés kulcsfontosságú. A Mellrákinfó Egyesület az idei kampány során összegyűjtött több mint 500 000 Ft értékű adományt az érintettek támogatására fordítja.

Az Eisberg második éve csatlakozott a Tesco Hungary „Go Pink” kampányához is. Október 1–31. között minden csomag után további 5 Ft-tal támogatja a budapesti Szent Margit Kórház Onkológiai Osztályát, ezzel is erősítve az októberi figyelemfelhívás jelentőségét.

„A Pink Mix számunkra nemcsak egy szezonális termék, hanem egy üzenet is: szeretnénk megmutatni, hogy apró tudatos döntésekkel, akár egy vásárlással vagy szűréssel is hozzájárulhatunk a mellrák megelőzéséhez. Idén is igyekeztünk minél több eseményen személyesen jelen lenni és elvinni ezt az üzenetet, mert hiszünk benne, hogy a termékünk segítségével közösséget is építhetünk egy fontos ügy köré. Köszönjük partnereinknek, hogy évről évre mellettünk állnak, és mindenkinek, aki vásárlásával hozzájárult ehhez a nemes ügyhöz!”

mondta Spielmann Laura, az Eisberg Hungary Kft. marketing és kommunikációs vezetője.

Példátlan összefogás 160 helyszínen

A Mellrákinfó Egyesület idén is elindította országos Pink Gasztro kampányát, amely minden eddiginél nagyobb siker volt: összesen 160 helyszín — köztük éttermek, cukrászdák, és két közétkeztetési szolgáltató — csatlakozott a kezdeményezéshez. A résztvevő helyszíneken elhelyezett pink – figyelemfelhívó – grafikai anyagok, valamint az ikonikus rózsaszín masni idén is a korai diagnózis életmentő jelentőségére hívták fel a figyelmet.

“Fantasztikusan sikerült az idei Pink Gasztro kampány – soha nem volt még ekkora összefogás, mint most. 160 helyszín csatlakozott, köztük éttermek, cukrászdák és közétkeztetők. Emellett rengeteg sportoló – a kézilabdásoktól a hokisokig – állt mellénk az ügy támogatásában. Idén több mint 10 multinacionális vállalat munkatársainak tartottunk felvilágosító, edukációs előadást – óriási hálával tartozunk mindenkinek, aki részese volt ennek a csodás hónapnak.”

– hangsúlyozta Halom Borbála, a Mellrákinfó Egyesület alapítója.

Az Eisberg több mint egy tonna Pink mix termékmintával és országos jelenléttel járult hozzá idén a téma népszerűsítéséhez, a Belső Pink Napon át a budapesti Orvostan Konferenciáig. A kiemelt események között szerepelt a Nőilélek Jóga és a Mellrákinfó Egyesület által szervezett SuryaSoul – Dance of Life táncmeditáció is, amelyen Spielmann Laura és Osgyán Anikó képviselte az Eisberget. Itt több mint 40 érintett és nem érintett kapcsolódott össze — Halom Borbála szerint „a nők összekapcsolódása szinte tapintható volt” —, a különleges délután pedig a Mellrákinfó Egyesület 10. születésnapjához kapcsolódó közös tortázással zárult.

Kapcsolódó cikkeink