Felmérette piaci pozícióit a Szentkirályi
A hazai ásványvízfogyasztás- és vásárlás, valamint a márkaválasztás sajátosságaira világított rá a Szentkirályi év eleji – Szonda Ipsos által végzett – felmérése.
Az országos átlag azt mutatja, hogy Magyarországon még
mindig több szénsavas ásványvíz fogy, mint szénsavmentes. A teljes lakosság
körében a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize – a spontán
válaszadók közel kétszer többször (37 százalék) említik elsőként, mint az őt
követő versenytársait (20 százalék), és elsősorban relevanciája valamint
minősége az, amellyel kitűnik a többi márka közül – áll a társaság közleményében.
Az íz, ásványi anyag tartalom és ár alapján mérlegelő
fogyasztók hűségét vizsgálva magas keresztfogyasztást állapított meg a Szonda
Ipsos. Mindössze 20 százalék alatti azok aránya, akik az utolsó tíz
vásárlásuk legalább felénél ugyanazt a nevesített (nem bolti) márkát
választották. Azonban kitűnik, hogy a Szentkirályi az alacsony márkahűséggel
jellemezhető piacon lojalitásban és az egyszeri vásárlásból rendszeressé
ösztönzésben is felülmúlja versenytársait.
Tavaly már több rózsaszínkupakos ásványvíz fogyott, mint szénsavas.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >