Felmérette piaci pozícióit a Szentkirályi
A hazai ásványvízfogyasztás- és vásárlás, valamint a márkaválasztás sajátosságaira világított rá a Szentkirályi év eleji – Szonda Ipsos által végzett – felmérése.
Az országos átlag azt mutatja, hogy Magyarországon még
mindig több szénsavas ásványvíz fogy, mint szénsavmentes. A teljes lakosság
körében a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize – a spontán
válaszadók közel kétszer többször (37 százalék) említik elsőként, mint az őt
követő versenytársait (20 százalék), és elsősorban relevanciája valamint
minősége az, amellyel kitűnik a többi márka közül – áll a társaság közleményében.
Az íz, ásványi anyag tartalom és ár alapján mérlegelő
fogyasztók hűségét vizsgálva magas keresztfogyasztást állapított meg a Szonda
Ipsos. Mindössze 20 százalék alatti azok aránya, akik az utolsó tíz
vásárlásuk legalább felénél ugyanazt a nevesített (nem bolti) márkát
választották. Azonban kitűnik, hogy a Szentkirályi az alacsony márkahűséggel
jellemezhető piacon lojalitásban és az egyszeri vásárlásból rendszeressé
ösztönzésben is felülmúlja versenytársait.
Tavaly már több rózsaszínkupakos ásványvíz fogyott, mint szénsavas.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >