Felmérette piaci pozícióit a Szentkirályi
A hazai ásványvízfogyasztás- és vásárlás, valamint a márkaválasztás sajátosságaira világított rá a Szentkirályi év eleji – Szonda Ipsos által végzett – felmérése.
Az országos átlag azt mutatja, hogy Magyarországon még
mindig több szénsavas ásványvíz fogy, mint szénsavmentes. A teljes lakosság
körében a Szentkirályi Magyarország legismertebb ásványvize – a spontán
válaszadók közel kétszer többször (37 százalék) említik elsőként, mint az őt
követő versenytársait (20 százalék), és elsősorban relevanciája valamint
minősége az, amellyel kitűnik a többi márka közül – áll a társaság közleményében.
Az íz, ásványi anyag tartalom és ár alapján mérlegelő
fogyasztók hűségét vizsgálva magas keresztfogyasztást állapított meg a Szonda
Ipsos. Mindössze 20 százalék alatti azok aránya, akik az utolsó tíz
vásárlásuk legalább felénél ugyanazt a nevesített (nem bolti) márkát
választották. Azonban kitűnik, hogy a Szentkirályi az alacsony márkahűséggel
jellemezhető piacon lojalitásban és az egyszeri vásárlásból rendszeressé
ösztönzésben is felülmúlja versenytársait.
Tavaly már több rózsaszínkupakos ásványvíz fogyott, mint szénsavas.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >