Felkészült a grillszezonra a SPAR
A tavaszi időjárással egy időben ugrásszerű keresletnövekedés tapasztalható a SPAR grilltermékei iránt. A SPAR a tőkehúsok, a fűszerezett és érlelt húsok, illetve a húskészítmények és a grillsajtok kínálatát is bővíti évről évre.
„A SPAR áruházaiban évek óta növekszik a szezonális grilltermékek iránti kereslet a tavasztól kora őszig tartó időszakban. A minőség a grilltermékek tekintetében is egyre fontosabb a vásárlóknak, ezért a SPAR folyamatosan szélesíti választékát. Idén a bővülést leginkább a saját márkás termékek továbbfejlesztésével érjük el. Büszkeségre ad okot, hogy évről évre egyre több hazai beszállítóval, gazdálkodó családdal dolgozunk együtt, és ahol lehet, a külföldi húsárukat vagy akár a grillfűszer készítményeket színvonalas hazai termékekkel váltjuk ki” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A SPAR Regnum húsüzeme 24 fűszerezett grilltermékkel készül az idényre. Ezek között a hagyományos, illetve az ínyenc ízvilágú húsáru egyaránt megtalálható. A kínálatban a klasszikus és a legkeresettebbnek számító sertéstermékek mellett a fűszerezett bárány- és borjúhúsok is szerepelnek. Szintén népszerűek a vörös húsok, különösen a prémiumkategóriás Regnum marhából, az Angus érlelt marha steakből, illetve a három ízben kapható érlelt Angus sous-vide marhacomb steakből kerül egyre több a vásárlók kosaraiba. Az eladási listát a hagyományos ízesítésű készítmények vezetik: a grillfűszeres húsoknál a magyaros, a fokhagymás és a csípős ízek dominálnak. A fogyasztók nyitottak az újdonságok iránt is, többen tesznek próbát például a pikánsabb juharszirupos vagy a sörös ízesítéssel. A fűszeres baromfitermékekből a 2019-es szezonban a SPAR 17 csirketerméket kínál 11-féle ízesítésben, ezek között a legnépszerűbb árucikknek a gyorsan elkészíthető mellfilé számít. Az ízek között a magyaros és a füstösebb, barbecue viszi a prímet, előbbiből öt, utóbbiból három típussal várják a vásárlókat.
A SPAR ebben az évben is számos újdonsággal gazdagítja húskészítmény választékát, főleg a sajátmárkás termékeinek kínálatát bővíti. Az idei, negyven tételből álló grilláru készletben a kedvező árfekvésű termékek mellett növekszik a prémiumkategóriás kínálat is. A fogyasztók elsősorban a klasszikusan magyar ízvilágú paprikás és csípős készítményeket részesítik előnyben, hasonlóan magas kereslet mutatkozik a sajtos termékek iránt. Jó ideje megfigyelhető tendencia, hogy a vásárlók a népesebb összejövetelekre a nagyobb családi vagy party kiszerelésű árukat veszik inkább. Egyre fontosabb a kényelmi szempont is: sokan vásárolják az előkészített termékeket is, amelyekkel időt takarítanak meg, amit a szeretteikkel és a barátaikkal tölthetnek.
Grillezéskor sokan egészítik ki a sülteket sajtokkal, ezért a SPAR több típusú grillsajtot is kínál, többek között hagyományos, a sütéshez ideális – magasabb olvadáspontú – halloumi típusú, valamint scamorza és camembert sajtot. A legtöbb közülük a natúr és a chilis ízesítésűből fogy.
A kerti konyha nélkülözhetetlen kellékei a minőségi grillfűszerek és salátaöntetek. A húsok pácolásához és sütéséhez a vásárlók számos, a különféle húsfajtákhoz illő keveréket találnak az áruházak polcain, de évről évre emelkedik a grillezett zöldségek ízesítéséhez használatos fűszerkeverékek kereslete is. A grillsók között a klasszikus ízű mellett egyre kedveltebbek a mustáros, a mézes, a BBQ-s és a csípős ízű termékek, illetve a praktikus, őrlőfejes fűszerek, borsok és chilik. Hasonlóképp érezhető a SPAR hálózatában igen széles választékban hozzáférhető grillszószok iránti megnövekedett igény. A SPAR kínálatában egyaránt szerepel a poralapú joghurttal vagy olajjal elkészíthető salátaöntet, illetve a különféle ízesítésű kész öntet. A vásárlók legjobban a cézársaláta-ízesítésű termékeket kedvelik, de szívesen fogyasztják a fokhagymás és a kapros önteteket is. A kész salátaönteteken kívül a grillszezonban megfigyelhető a különböző saláta- és balzsam-ecetek keresletének növekedése. A SPAR ügyel a speciális étrendet igénylő fogyasztókra, ezért a választékában gluténmentes salátaöntetről is gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >