Félidőnél jár az idei Főzzön játszóteret! program

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 06. 25. 11:45

Az Unilever 2007-ben indított CSR akciójának köszönhetően idén további két település büszkélkedhet hamarosan korszerű és biztonságos játszótérrel.

A Delikát már több mint 40 éve a hazai konyhaművészet egyik legnépszerűbb kiegészítője, azonban a márkanév mára egybeforrt a hat éve hagyományteremtő szándékkal létrehozott CSR programmal, amelynek legfőbb célja a rászoruló településeken élő családok, főként a gyermekek támogatása. Az idei kampány április 19-én indult és augusztus 15-éig tart, a Spar-hálózattal közösen indított játék pedig július 31-én zárul.

Az Unilever Magyarország Kft. hat éve indította el a „Főzzön játszóteret!” programját azzal a céllal, hogy minél több település infrastrukturális fejlesztéséhez járuljon hozzá, így megteremtve az ott lakók számára a korszerű és biztonságos szabadidős kikapcsolódás, és egyúttal a legkisebbek számára az egészséges szellemi-és mozgásfejlődés lehetőségét.

A program népszerűségét mutatja, hogy évről évre egyre több vonalkódot küldenek be a kezdő és gyakorlott háziasszonyok, azonban a tényleges sikert az mutatja, hogy a szervező Unilever Magyarország Kft. olyan társadalmi ügyet karolt fel, amelyre valóban szükség van. Hazánkban jelenleg több mint 20.000 játszótér található, összesen mintegy 100.000 darab játékeszközzel, azonban ezek túlnyomó többsége, akár a kialakítása – például a nem megfelelő esésvédelem hiányában –, akár az anyagválasztás miatt sajnos nem felel meg a hatályos játszótéri szabványnak.

Az Unilever Magyarország Kft. ezt a problémát felismerve évről évre azon munkálkodik a fogyasztók bevonásával, hogy biztonságos, korszerű, ideális játékkörülmények megteremtésével minél több kisgyerek arcára csaljon önfeledt mosolyt. A program indulása óta az Unilever Magyarország Kft. összesen 44 településen épített fel egyenként mintegy ötmillió forint értékű EU-konform játszóteret, az idei kampánynak köszönhetőn további kettővel növekszik majd a hazai állomány. Az idei kampány 2012. augusztus 15-én zárul – a szervező az eddig beérkezett vonalkódokat fogadja el, azonban a Spar-hálózattal a 2. játszótérért közösen indított játék 2012. július 31-én ér véget, a blokkok (pályázatok) beküldési határideje 2012. augusztus 10.

Kapcsolódó cikkeink