Felhagy az Aldi click-and-collect szolgáltatásával az Egyesült Királyságban
Megszünteti a click-and-collect szolgáltatását az Aldi az Egyesült Királyságban, mert arra kíván összpontosítani, hogy a vásárlóknak a „lehető legalacsonyabb árakat” kínálja.
Az utolsó rendelést a vásárlók augusztus 18-án adhatják le online, mielőtt négy évnyi működés után megszűnik a szolgáltatás – számolt be a The Grocer.
Az Aldi szerint a szolgáltatás leállítása lehetővé teszi, hogy üzletei hatékonyságát növelje és alacsonyan tartsa a fogyasztói árakat.
A döntés a diszkont azon lépését követi, hogy leállította a „Specialbuys” (egyedi barkács-, kertibútor-, sport- és kempingcikkek), valamint a borok és szeszes italok házhozszállítását, amely lépésről az Aldi a bejelentéskor azt közölte, hogy így az árak alacsonyan tartására és a click-and-collect élelmiszer-kínálat bővítésére törekedhet. Az Aldi 2015-ben indított bor- és szeszesital-házhozszállítása 2023 januárjában szűnt meg, míg a Specialbuys választék még ugyanezen év őszéig elérhető volt online.
Miközben az Aldi leépíti online kínálatát, folytatja a beruházásokat a fizikai üzletekbe. A múlt hónapban a kereskedő bejelentette, hogy 2024 végéig négy új üzletet tervez nyitni Londonban a fővárosba tervezett további 100 üzletből.
Az Egyesült Királyságban a diszkontlánc hosszú távú célja, hogy hálózatát 1500 üzletre bővítse, és idén 550 millió fontből igyekszik jelenlétét tovább nölvelni.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >