Felhagy az Aldi click-and-collect szolgáltatásával az Egyesült Királyságban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 08. 16. 09:27

Megszünteti a click-and-collect szolgáltatását az Aldi az Egyesült Királyságban, mert arra kíván összpontosítani, hogy a vásárlóknak a „lehető legalacsonyabb árakat” kínálja.

Az utolsó rendelést a vásárlók augusztus 18-án adhatják le online, mielőtt négy évnyi működés után megszűnik a szolgáltatás – számolt be a The Grocer.

Az Aldi szerint a szolgáltatás leállítása lehetővé teszi, hogy üzletei hatékonyságát növelje és alacsonyan tartsa a fogyasztói árakat.

A döntés a diszkont azon lépését követi, hogy leállította a „Specialbuys” (egyedi barkács-, kertibútor-, sport- és kempingcikkek), valamint a borok és szeszes italok házhozszállítását, amely lépésről az Aldi a bejelentéskor azt közölte, hogy így az árak alacsonyan tartására és a click-and-collect élelmiszer-kínálat bővítésére törekedhet. Az Aldi 2015-ben indított bor- és szeszesital-házhozszállítása 2023 januárjában szűnt meg, míg a Specialbuys választék még ugyanezen év őszéig elérhető volt online.

Miközben az Aldi leépíti online kínálatát, folytatja a beruházásokat a fizikai üzletekbe. A múlt hónapban a kereskedő bejelentette, hogy 2024 végéig négy új üzletet tervez nyitni Londonban a fővárosba tervezett további 100 üzletből.

Az Egyesült Királyságban a diszkontlánc hosszú távú célja, hogy hálózatát 1500 üzletre bővítse, és idén 550 millió fontből igyekszik jelenlétét tovább nölvelni.

Grocery Gazette

Kapcsolódó cikkeink