Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási szolgáltatását. A szolgáltatás Berlinben, Hamburgban és Münchenben december 14-én szűnik meg, helyette a vállalat a Knusprral és a Tegut szupermarketlánccal kötött partnerségre támaszkodik.
Az Amazon online kiskereskedő megszünteti a Fresh élelmiszer-kiszállítási szolgáltatását Németországban. A vállalat bejelentése szerint a szolgáltatás Berlinben, Hamburgban és Münchenben december 14-én szűnik meg.
Az amerikai vállalat több mint hét év után felhagy a szolgáltatás németországi kiépítésére tett törekvéseivel.
Az Amazon szerint a jövőben a nem romlandó élelmiszerek üzletágára kíván koncentrálni.
A vállalatcsoport egyre nagyobb hangsúlyt fektet a németországi partnerségekre és a Knuspr futárszolgálattal kötött partnerség révén bővíti élelmiszerüzletágát. A berlini térségben történt bevezetést követően decembertől már a Rajna-Majna régióban is rendelhetnek az Amazon Prime tagok friss termékeket.
A cseh Rohlik csoport németországi leányvállalata, a Knuspr termékkínálatában a vállalat közlése szerint több mint 15 ezer termék szerepel szupermarket áron. Ezek között friss, hűtött és fagyasztott áruk, valamint drogéria-termékek is szerepelnek.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >