Felfrissülés, márkahűség, funkció – A nap képe
Néhány éve készítette a képeinken látható csészét egy vancouveri művész, Tomislav Zvonarić: az alma-logó formájú csészéjében a kávé usb-vel melegíthető. Hiába került a kávéra díszítésként Steve Jobs portréja, a cég nem vette meg az ötletet…
Kapcsolódó cikkeink
Viheted magaddal a bárpultod – A nap képe
Bartender táska mobil mixereknek párnázott rekeszekkel az italok palackjai és…
Tovább olvasom >Az Apple negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Idén már negyedszer egymás után áll az Apple a világ…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >Nem zár be a Balaton augusztus 20. után
Ha mindben jól megy, akkor idén is átlépi majd az…
Tovább olvasom >A falusi turizmus nemcsak gazdasági hasznot hoz, hanem megerősíti a helyiek önazonosságát is
A falusi turizmus fejlesztés önkormányzatoknak szóló 2025-ös pályázati program azt…
Tovább olvasom >