Felfrissülés, márkahűség, funkció – A nap képe
Néhány éve készítette a képeinken látható csészét egy vancouveri művész, Tomislav Zvonarić: az alma-logó formájú csészéjében a kávé usb-vel melegíthető. Hiába került a kávéra díszítésként Steve Jobs portréja, a cég nem vette meg az ötletet…
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonykodás amerikai módra – A nap képe
Előre csomagolt jótékonysági csomagok várják rászoruló „gazdájukat” a hipermarketben.
Tovább olvasom >A csúf igazság – A nap képe
A problémáról nem tudunk újat mondani, de megoldást tudunk újat…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Több mint tízezer szálloda követel vissza jutalékot a Booking.com-tól
A HOTREC – az európai szállodai és vendéglátóipari szövetségeket tömörítő…
Tovább olvasom >