Felemelkedőben az élelmiszer-e-commerce
Megtriplázódik 2023-ra az online élelmiszervásárlások aránya. A Global Food E-Commerce jelentése szerint a legnagyobb növekedés az ázsiai-csendes-óceáni térségben várható.
Kína óriási populációja és erősödő középosztálya, valamint egyre szélesebb körben elérhető technológiai újításai és online kereskedelmének mértéke olyan erővel növekszik, hogy 2019 végére az e-commerce piacon történő vásárlások és eladások 35 százalékát ők bonyolítják le.
Tavaly az e-commerce-ből származó eladások 75 százaléka a világ öt legnagyobb piacán, Kínában, az Egyesült Államokban, Japánban, Dél-Koreában és az Egyesült Királyságban történt. A vásárlások aránya a nagyvárosokban voltak a legmagasabb.
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >