Felemelkedőben az élelmiszer-e-commerce
Megtriplázódik 2023-ra az online élelmiszervásárlások aránya. A Global Food E-Commerce jelentése szerint a legnagyobb növekedés az ázsiai-csendes-óceáni térségben várható.
Kína óriási populációja és erősödő középosztálya, valamint egyre szélesebb körben elérhető technológiai újításai és online kereskedelmének mértéke olyan erővel növekszik, hogy 2019 végére az e-commerce piacon történő vásárlások és eladások 35 százalékát ők bonyolítják le.
Tavaly az e-commerce-ből származó eladások 75 százaléka a világ öt legnagyobb piacán, Kínában, az Egyesült Államokban, Japánban, Dél-Koreában és az Egyesült Királyságban történt. A vásárlások aránya a nagyvárosokban voltak a legmagasabb.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban csökkent a fogyasztói árindex Kínában, bő egy éve először
Kínában februárban több mint egy éve először csökkent a fogyasztói…
Tovább olvasom >100%-ban a Nestlé tulajdonába került a kínai Hsu Fu Chi édességmárka
Megszerezte a Nestlé a kínai Hsu Fu Chi édességgyártó fennmaradó…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >