Felelősségvállalásban is szektorelső a Tesco
Vállalati felelősségvállalási tevékenységének köszönhetően a tavalyi eredményéhez képest 21 százalékkal jobban teljesített a felelős működés rangsorában a Tesco-Global Áruházak Zrt.
A tizedik helyen végzett a Tesco-Global Áruházak Zrt. az idei CSR 24/7 rangsorban. A felelős működés rangsorában elért eredménnyel a vállalat a legelőkelőbb helyet foglalja el a kereskedelmi szektorban működő hazai vállalatok közül.
A rangsor első három helyén a Magyar Telekom, a MOL és a CIB Bank végzett.
A magyarországi Tesco vállalati felelősségvállalási tevékenységének láthatósága, valamint elismerése egy számos területre kiterjedő, úgynevezett Közösségi Terv végrehajtásának eredménye. A Tesco elsősorban olyan területeken fejti ki felelősségvállalási tevékenységét mint a környezetvédelem, a helyi közösségek megsegítése, valamint az egészséges életmód megvalósításának elősegítése.
A hipermarket-lánc energiatakarékos, a környezetet a lehető legkevésbé terhelő műszaki megoldások alkalmazására törekszik az áruházak megépítésénél – ennek köszönhetően nyílhatott meg Dunakeszin Közép-Európa legzöldebb Tesco áruháza. A vállalat a vásárlók számára lehetővé teszi a szelektív hulladékgyűjtést, valamint visszagyűjtési rendszert indított a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.
Az egészséges életmód egyik fontos eleme a megfelelő táplálkozás, amit a Tesco a különböző élelmiszerek tápértékéről informáló jelölési rendszer bevezetésével támogat a saját márkás termékei esetében. Tavaly indult el a Tesco Fitt Napok sportrendezvény-sorozat, amely összesen öt helyszínen került megrendezésre, és idén további helyszínekkel bővül majd.
A Tesco támogatja a hátrányos helyzetű társadalmi csoportokat, illetve a környezetében élő helyi közösségeket. Ezt célozza "Az év támogatottja" program is, amelynek keretében 2009-ben a Mosoly Alapítványt támogatták. Az így létrejött Mosolyvarázs Program célja, hogy a testi-lelki jóllét és egészség állapotát erősítsék a krónikusan vagy súlyosan beteg, fogyatékkal, illetve nehéz szociális körülmények között élő gyermekek életében.
A helyi közösségekben a Tesco a munkahelyteremtés mellett önkéntes programokkal, szabadidősport-napokkal, valamint a karitatív szervezetekhez eljuttatott nagy értékű adományok révén igyekszik jobbá tenni a környezetében élők életét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >