Felejtés elleni matrica
„A szépség időtlen, a szépségápoló szerek azonban nem azok” – ez a szlogenje a Beauty Alert szolgáltatásának. A cég olyan matricákat dobott a piacra, melyekkel könnyedén nyomon követhető a kozmetikumok 3, 6, 12 és 18 hónapos lejárati ideje.
Ez első olvasatra talán triviálisnak tűnhet, de nem az, ugyanis ezeknek a termékeknek a lejárata attól függ, hogy mikor nyitottuk fel őket. Több hónap viszonylatában pedig könnyedén előfordulhat, hogy kimegy a szépülni vágyó fejéből a felnyitás pontos dátuma. Ezt igyekszik orvosolni a Beauty Alert, miközben honlapjukon azt is kifejtik, milyen súlyos következményekkel járhat a lejárt termékek használata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >