Felejtés elleni matrica
„A szépség időtlen, a szépségápoló szerek azonban nem azok” – ez a szlogenje a Beauty Alert szolgáltatásának. A cég olyan matricákat dobott a piacra, melyekkel könnyedén nyomon követhető a kozmetikumok 3, 6, 12 és 18 hónapos lejárati ideje.
Ez első olvasatra talán triviálisnak tűnhet, de nem az, ugyanis ezeknek a termékeknek a lejárata attól függ, hogy mikor nyitottuk fel őket. Több hónap viszonylatában pedig könnyedén előfordulhat, hogy kimegy a szépülni vágyó fejéből a felnyitás pontos dátuma. Ezt igyekszik orvosolni a Beauty Alert, miközben honlapjukon azt is kifejtik, milyen súlyos következményekkel járhat a lejárt termékek használata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele
Nőtt a Diageo, a világ egyik vezető prémium italgyártó és…
Tovább olvasom >