Felejtés elleni matrica
„A szépség időtlen, a szépségápoló szerek azonban nem azok” – ez a szlogenje a Beauty Alert szolgáltatásának. A cég olyan matricákat dobott a piacra, melyekkel könnyedén nyomon követhető a kozmetikumok 3, 6, 12 és 18 hónapos lejárati ideje.
Ez első olvasatra talán triviálisnak tűnhet, de nem az, ugyanis ezeknek a termékeknek a lejárata attól függ, hogy mikor nyitottuk fel őket. Több hónap viszonylatában pedig könnyedén előfordulhat, hogy kimegy a szépülni vágyó fejéből a felnyitás pontos dátuma. Ezt igyekszik orvosolni a Beauty Alert, miközben honlapjukon azt is kifejtik, milyen súlyos következményekkel járhat a lejárt termékek használata.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >Sok a jelentkezés, mégis gyakran kihívást jelent a hatékony toborzás a hazai vállalatoknak
A magyarországi cégek munkaerő-menedzsmenttel kapcsolatos tapasztalatai és elképzelései csak minimális…
Tovább olvasom >