Féláron kapható pékáru a Lidl országos élelmiszermentő akciója keretében
A Lidl Magyarország „Mentsük meg” elnevezésű, zöldségeket és gyümölcsöket érintő élelmiszermentő akcióját tovább bővítette és immár a pékáruk is bekerültek a programba. A vállalat legújabb kezdeményezésének köszönhetően országszerte mind a 197 áruházban féláron lehet megvásárolni az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagokba összeállított édes és sós pékárukat. Az áruházlánc célja, hogy tovább mérsékelje az élelmiszerfelesleget, valamint ilyen formán is támogassa vásárlóit abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában.
A Lidl 2023 márciusában tette elérhetővé országszerte minden áruházában a „Mentsük meg” élelmiszermentő csomagjait, melynek köszönhetően a külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható gyümölcsök és zöldségek rendkívül kedvezményes áron, mindösszesen 399 Ft-ért vásárolhatóak meg. Az élelmiszerfelesleg csökkentése kapcsán létrehívott intézkedés eredményességét és a vásárlók körében közkedveltségét tekintve az áruházlánc most tovább bővíti élelmiszermentő akcióját, így a 3,5 kg-os zöldséget és gyümölcsöt vegyesen tartalmazó csomagok mellett az előzőnapi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagba összeállított édes és sós pékárukhoz mostantól féláron lehet hozzájutni.
„Felelős vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy minimálisra csökkentsük az élelmiszerfelesleget, és a kínálatban megmaradó élelmiszerek ne végezzék hulladékként. Az első ütemben elindított zöldség-gyümölcs „Mentsük meg” élelmiszermentő akciónk rendkívül népszerű, ezidáig több, mint 615 tonna zöldséget és gyümölcsöt mentettünk meg vásárlóinkkal közösen. A sikeres tesztfázis lezárását követően pedig most már az országosan elérhető pékárucsomagokkal egészül ki a program. A külön erre a célra kialakított állványon megtalálható, az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható pékárukból összeállított 2-5 darabos csomagok féláron kaphatóak, ami jelentős megtakarítást eredményezhet a vásárlók számára. Ezáltal pedig az eddigieknél is erősebben támogathatjuk a magyar háztartásokat”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A pékáru mentőcsomagok országosan, az áruházlánc mind a 197 üzletében a pékáru pultok közelében kihelyezett displayeken találhatóak meg.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >