Féláron kapható pékáru a Lidl országos élelmiszermentő akciója keretében
A Lidl Magyarország „Mentsük meg” elnevezésű, zöldségeket és gyümölcsöket érintő élelmiszermentő akcióját tovább bővítette és immár a pékáruk is bekerültek a programba. A vállalat legújabb kezdeményezésének köszönhetően országszerte mind a 197 áruházban féláron lehet megvásárolni az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagokba összeállított édes és sós pékárukat. Az áruházlánc célja, hogy tovább mérsékelje az élelmiszerfelesleget, valamint ilyen formán is támogassa vásárlóit abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában.
A Lidl 2023 márciusában tette elérhetővé országszerte minden áruházában a „Mentsük meg” élelmiszermentő csomagjait, melynek köszönhetően a külsőleg már nem tökéletes, de még fogyasztható gyümölcsök és zöldségek rendkívül kedvezményes áron, mindösszesen 399 Ft-ért vásárolhatóak meg. Az élelmiszerfelesleg csökkentése kapcsán létrehívott intézkedés eredményességét és a vásárlók körében közkedveltségét tekintve az áruházlánc most tovább bővíti élelmiszermentő akcióját, így a 3,5 kg-os zöldséget és gyümölcsöt vegyesen tartalmazó csomagok mellett az előzőnapi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható 2 és 5 darabos egységcsomagba összeállított édes és sós pékárukhoz mostantól féláron lehet hozzájutni.
„Felelős vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy minimálisra csökkentsük az élelmiszerfelesleget, és a kínálatban megmaradó élelmiszerek ne végezzék hulladékként. Az első ütemben elindított zöldség-gyümölcs „Mentsük meg” élelmiszermentő akciónk rendkívül népszerű, ezidáig több, mint 615 tonna zöldséget és gyümölcsöt mentettünk meg vásárlóinkkal közösen. A sikeres tesztfázis lezárását követően pedig most már az országosan elérhető pékárucsomagokkal egészül ki a program. A külön erre a célra kialakított állványon megtalálható, az előző napi értékesítésből megmaradt, de még fogyasztható pékárukból összeállított 2-5 darabos csomagok féláron kaphatóak, ami jelentős megtakarítást eredményezhet a vásárlók számára. Ezáltal pedig az eddigieknél is erősebben támogathatjuk a magyar háztartásokat”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
A pékáru mentőcsomagok országosan, az áruházlánc mind a 197 üzletében a pékáru pultok közelében kihelyezett displayeken találhatóak meg.
Kapcsolódó cikkeink
Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >