Fél éves pelenkakészlet 260 család számára – Lezárult a dm karitatív programja
A dm drogéria már harmadik alkalommal szervezte meg „Együtt a babákért” elnevezésű karitatív programját, melynek célja az elszegényedett kisgyermekes családok támogatása. A program során országszerte 260 család számára biztosítják a fél évre elegendő pelenkamennyiséget. A dm együttműködő partnerei a Pampers, és a Magyar Katolikus Karitász.
A drogérialánc minden évben a karácsonyi időszakban, november, december hónapokban hirdeti meg népszerű kezdeményezését. A program célja, hogy minden dm üzlet jelképesen felvállalja a keresztapai szerepet egy-egy elszegényedett kisgyermekes családnál, így az üzletlánc annyi családot támogat országszerte, ahány üzlettel jelen van hazánkban. Idén 260 család válláról veszi le fél évre a pelenka beszerzésének gondját. A pelenka napi szükséglet a kisgyermekes szülők számára, és ez által az egyik legnagyobb anyagi teher is egyben.
A pelenkákat a vállalat együttműködő partnere a Pampers biztosítja. „Örülünk, hogy idén is – immáron harmadik alkalommal – mi állhattunk a dm Együtt a babákért kezdeményezés mellé és ezáltal 260 családnak segíthettünk 6500 csomag, közel 20 000 000 forint értékű Pampers Sleep&Play pelenkatámogatással. Célkitűzésünk, hogy hozzájárulhassunk a babák boldog, egészséges fejlődéséhez és most a dm-mel karöltve közösen újabb rászoruló családoknak juttattunk el adományt.” – mondta Boros Anita, a Pampers PR menedzsere.
A családok kiválasztásában ez alkalommal is a Magyar Katolikus Karitász volt a dm segítségére. Az országos hálózattal rendelkező szervezet több mint 80.000 családdal áll kapcsolatban. A program indulása előtt részletes felmérést készítenek, így teljes képet kaphatnak a családok életkörülményeiről, és a rászorultság mértékéről. A kereskedelmi vállalat és a Karitász célként tűzte ki, hogy minden évben más családok részesüljenek az adományból, így évről évre egyre több helyre jut el a segítség. Az idei programmal immár 700 fölött van a támogatott családok száma. „Ismét nagy öröm számunkra, hogy 2013-ben is a dm-mel közös kampányban tudtunk segítséget nyújtani a kisgyermekes családoknak. A Katolikus Karitász az egész év során kiemelt figyelmet fordít azokra a családokra, akik anyagi gondokkal küzdenek. Célunk, hogy minden újszülött érkezése a nehézségek közt is öröm legyen a családban. Az elmúlt évi kampány eredményeként 260 babának vagy beteg kisgyermeknek tudunk egyenként 25 csomag pelenkával segíteni. Köszönjük a dm vásárlóinak, hogy közösen támogathatjuk a kisgyermekeket.”- számolt be a program sikeréről Écsy Gábor a Katolikus Karitász országos igazgatója. A pelenkacsomagok átadása már megkezdődött, és a tervek szerint február végéig a szervezet minden érintett családhoz eljuttatja az adományokat.
A dm törzsvásárlói active beauty pontjaik felajánlásával segíthették a családokat. „Az Együtt a babákért programunk az egyik legsikeresebb kezdeményezés, a társadalmi felelősségvállalás programjaink közül. Minden évben több ezer vásárló ajánlja fel pontjait a program javára. Évről évre nagy öröm számunkra megtapasztalni az emberi összefogás erejét. Ezúton is köszönjük hűséges vásárlóink támogatását.”- nyilatkozta Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >