Fejlődik az italpiac Európában
Bár számos helyi nehézséggel kell megküzdeniük Európában az italgyártó cégeknek, az alkoholos és az üdítőitalok piaca is tovább fog fejlődni a következő egy évben.
A Moody felmérése számos nagy gyártó, mint a Pernod Ricard, a Remy Cointreau, a Carlsberg Breweries, a Diageo és a Coca-Cola HBC előrejelzéseit vette alapul. A térség piaca várhatóan a világ egészére jellemző ütemben, azaz 4-5%-kal fog bővülni. A legnagyobb veszélyt az európai gyártókra továbbra is a fejlődő piacokra jellemző bizonytalan árképzés, a deviza ingadozása jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >