Fejlődik az italpiac Európában
Bár számos helyi nehézséggel kell megküzdeniük Európában az italgyártó cégeknek, az alkoholos és az üdítőitalok piaca is tovább fog fejlődni a következő egy évben.
A Moody felmérése számos nagy gyártó, mint a Pernod Ricard, a Remy Cointreau, a Carlsberg Breweries, a Diageo és a Coca-Cola HBC előrejelzéseit vette alapul. A térség piaca várhatóan a világ egészére jellemző ütemben, azaz 4-5%-kal fog bővülni. A legnagyobb veszélyt az európai gyártókra továbbra is a fejlődő piacokra jellemző bizonytalan árképzés, a deviza ingadozása jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >