Fejleszti logisztikai szolgáltatásait a Shopify

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 04. 09:55
🎧 Hallgasd a cikket:

Az egyik legismertebb e-kereskedelmi szoftverszolgáltató, a Shopify bejelentette, hogy továbbfejleszti integrált fulfillment képességeit.

A vállalat új globális szállítmányozási partnerekkel kötött megállapodásokat, és platformján belül egyszerűsített logisztikai folyamatokat kínál a kereskedőknek – adta hírül az Ecommerce News.

Egységes rendszer, gyorsabb kiszállítás

A Shopify célja, hogy a kereskedők számára egységes, könnyen kezelhető rendszert kínáljon, amely kiváltja a korábban használt, széttagolt külső alkalmazásokat és weboldalakat. A platformon belül mostantól exkluzív szállítási díjak elérhetők olyan szolgáltatóktól, mint a DHL, UPS, FedEx, Royal Mail és mások. Emellett olyan új funkciók is megjelentek közvetlenül a Shopify rendszerében, mint például a rendelések státusz szerinti szűrése, vámkezelési dokumentációk kitöltése, valamint az adók és illetékek begyűjtése.

Európai növekedés és globális terjeszkedés

A vállalat közlése szerint az idei év második negyedében az európai bruttó áruforgalom (GMV) 42%-kal nőtt, míg az összbevétel 31%-os emelkedést mutatott. Korábban a Shopify már partnerségre lépett a DHL-lel Németországban, ami lehetővé tette a helyi kereskedők számára, hogy közvetlenül a platformon keresztül használják a szállítási szolgáltatásokat.

Középpontban a vásárlói élmény

„A fulfillmenttel vásárlókat nyerhetünk, de veszíthetünk is” – hangsúlyozta a Shopify közleménye. Vibhor Chhabra, a cég termékigazgatója hozzátette:

– A szállítás jellemzően a szükséges rossz, ami elvonja a figyelmet az üzlettől. Most azonban egy egységes rendszerrel dolgozhatnak a kereskedők, amely gyorsabb kiszállítást és nagyobb vásárlói lojalitást eredményez.

Kapcsolódó cikkeink