Fejlesztette gyártástechnológiáját a nyírmeggyesi Parmen Konzervipari Zrt.
Több mint 232 millió forintból fejlesztette gyártástechnológiáját a zöldség- és gyümölcskonzerveket előállító, nyírmeggyesi székhelyű Parmen Konzervipari Zrt. – közölte a társaság az MTI-vel.

Kartonpapír: fenntartható, zöld, költséghatékony
Közleményükben azt írták, a vállalat a Ginop Plusz program kiírásán elnyert 163 millió forint feltételesen vissza nem térítendő európai uniós támogatással és ugyanekkora önerő segítségével eszközbeszerzést, napelemes rendszer telepítését, infrastrukturális beruházást és képzést valósított meg a projektben.
A beruházás során egy zsugorfóliázó és kartonos gyűjtőcsomagoló gépet vásároltak, felépítettek egy új, 366 négyzetméteres logisztikai központot, valamint parkolókat és napelemes energiatermelő rendszert alakítottak ki a telephelyen. A vállalkozás információbiztonsági, adatvédelmi és kiberbiztonsági tanácsadást vett igénybe, valamint az ügyviteli munkák hatékonyságának javítása érdekében képzést is indított dolgozóinak.
A nyilvános cégadatok szerint a 2022-ben átlagosan 165 munkavállalót foglalkoztató társaság nettó árbevétele két éve több mint 11 milliárd, 2021-ben 9,3 milliárd forint volt. Adózott eredménye a 2021-es 201,3 millió forintról 2022-re 250,4 millió forintra nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
Innovációs programcsomagot hirdet meg a kormány a mikro-, kis- és középvállalkozásoknak
Innovációs programcsomagot hirdet meg a kormány a mikro-, kis- és…
Tovább olvasom >NGM: több mint 460 milliárd forinttal támogatja a kormány a munkaerőpiaci aktivitás növelését
2030-ig több mint 460 milliárd forint uniós forrás segítheti a…
Tovább olvasom >Nyírmeggyesen fejlesztett a konzervipari cég
A magyar gazdaság nem lehetne sikeres a vidék élelmiszeripara nélkül,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >