Fejlesztések a vásárlók kényelméért
A Bizalomkártya hűségprogramot működtető CRM-rendszer kiépítése volt a legutolsó nagy informatikai projekt az Auchannál. Fülöp Lajos informatikai igazgató csapata többek között a tervezett online webshopot készíti elő.
– A Bizalomkártya és az ehhez kapcsolódó háttérrendszerek tavaly év végén indultak el. Gondolom, megfeszített munka előzte meg a bevezetést.– Az Auchannál az informatikai csapattal is azon dolgozunk folyamatosan, hogy itt, Magyarországon vásárlóinknak minél magasabb szintű szolgáltatásokat tudjunk nyújtani. Ennek egy mérföldköve volt tavaly év végén a Bizalomkártya, azaz hűségprogramunk elindítása, és az ehhez szükséges CRM-rendszer kiépítése. Jelenleg azon dolgozunk, hogy a Bizalomkártya segítségével megismerhessük vásárlóink igényeit, és még inkább személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat tudjunk nekik nyújtani.
– Úgy tudom, az Auchan webshopján is dolgoznak.
– Igen, vezérigazgatónk 2015 tavaszán sajtóközleményben is bejelentette, hogy e-kereskedelmi tevékenységünkön és a franchise-rendszerünk feltételeinek megteremtésén is dolgozunk. Az informatikai háttérrendszerek kidolgozásába is nagy energiát fektetünk.
– Milyen technológiát kísérnek figyelemmel, mi az, ami a boltokban is megjelenhet?
– A kereskedelem területén számos változás megy végbe, így például fontosnak tartom kiemelni a különböző mobilfizetési lehetőségek térhódítását, a keresztcsatornás megoldások elterjedését, a CRM-rendszerek folyamatos fejlődését, valamint az e-kereskedelmi csatornák elterjedését. Ezek mind a vásárlók kényelmét és a még jobb, gyorsabb kiszolgálását segítik.
– Az informatikai rendszereket szeretik házon belül tartani, vagy inkább külsős cégekre bízzák?
– Mindkettőre van példa üzletláncunknál. Minden egyes rendszer bevezetésekor mérlegeljük, hogy jobb-e, ha házon belül oldjuk meg az üzemeltetést, vagy pedig külső partnerrel működjünk-e együtt. Minden esetben az egyedi igényeket vesszük figyelembe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >