Fejlesztések a vásárlók kényelméért
A Bizalomkártya hűségprogramot működtető CRM-rendszer kiépítése volt a legutolsó nagy informatikai projekt az Auchannál. Fülöp Lajos informatikai igazgató csapata többek között a tervezett online webshopot készíti elő.
– A Bizalomkártya és az ehhez kapcsolódó háttérrendszerek tavaly év végén indultak el. Gondolom, megfeszített munka előzte meg a bevezetést.– Az Auchannál az informatikai csapattal is azon dolgozunk folyamatosan, hogy itt, Magyarországon vásárlóinknak minél magasabb szintű szolgáltatásokat tudjunk nyújtani. Ennek egy mérföldköve volt tavaly év végén a Bizalomkártya, azaz hűségprogramunk elindítása, és az ehhez szükséges CRM-rendszer kiépítése. Jelenleg azon dolgozunk, hogy a Bizalomkártya segítségével megismerhessük vásárlóink igényeit, és még inkább személyre szabott ajánlatokat, szolgáltatásokat tudjunk nekik nyújtani.
– Úgy tudom, az Auchan webshopján is dolgoznak.
– Igen, vezérigazgatónk 2015 tavaszán sajtóközleményben is bejelentette, hogy e-kereskedelmi tevékenységünkön és a franchise-rendszerünk feltételeinek megteremtésén is dolgozunk. Az informatikai háttérrendszerek kidolgozásába is nagy energiát fektetünk.
– Milyen technológiát kísérnek figyelemmel, mi az, ami a boltokban is megjelenhet?
– A kereskedelem területén számos változás megy végbe, így például fontosnak tartom kiemelni a különböző mobilfizetési lehetőségek térhódítását, a keresztcsatornás megoldások elterjedését, a CRM-rendszerek folyamatos fejlődését, valamint az e-kereskedelmi csatornák elterjedését. Ezek mind a vásárlók kényelmét és a még jobb, gyorsabb kiszolgálását segítik.
– Az informatikai rendszereket szeretik házon belül tartani, vagy inkább külsős cégekre bízzák?
– Mindkettőre van példa üzletláncunknál. Minden egyes rendszer bevezetésekor mérlegeljük, hogy jobb-e, ha házon belül oldjuk meg az üzemeltetést, vagy pedig külső partnerrel működjünk-e együtt. Minden esetben az egyedi igényeket vesszük figyelembe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >