Fejleszt az Intersport Magyarországon
Több mint egymillió eurós (mintegy 308 millió forint) áruház-felújítási programba kezdett az Intersport Magyarországon, a beruházás eredményeként újabb munkahelyek születnek – közölte a vállalat hétfőn az MTI-vel.
A sportszer-kereskedelmi hálózat magyar tagja 300 ezer eurós befektetéssel új arculatot ad szombathelyi áruházának, ezt követően még a tavasszal több mint 700 ezer eurós beruházással megújítja budaörsi egységét. A várhatóan március második felében Budaörsön újranyíló áruház alapterülete ezáltal 800 négyzetméterrel, 3000 négyzetméterre nő.
Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezetője a közleményben kifejtette: a legmodernebb kereskedelmi technológiák meghonosítása ellenére nem csökken, hanem már az újranyitáskor 10 százalékkal nő a munkavállalók száma, miközben a további felújítások is újabb munkahelyeket teremtenek országszerte. A vállalatnak jelenleg 180 alkalmazottja van.
A Magyarországon 14 áruházat üzemeltető üzletlánc számára kifejezetten előnyös volt a hideg tél, a téli sportszezonban ennek is köszönhetően közel 20 százalékkal növekedett a forgalom. A legnépszerűbb termékek a korcsolyák, szánkók, téli kiegészítők voltak.
Az Intersport a magyar sportszerpiacon a harmadik legnagyobb szereplő, 2015-ben 6,26 milliárd, 2016-ban 6,36 milliárd forint árbevételt ért el, 2017-re pedig 6,8 milliárd forintot vár.
Az Intersport Magyarország tulajdonosa az Intersport Austria. Az Intersport több mint 50 éves, nemzetközi franchise hálózatként indulva vált a világ legnagyobb sportszer kereskedelmi hálózatává, a világ több mint 40 országában, több mint 5100 üzlettel van jelen. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: végre zsebükbe nyúlnak a nagyvállalatok vezetői, ha fejlesztésről van szó
Jelentős változások mentek végbe a nagyvállalatok beruházási hajlandóságában – derült…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Erős évet zárt a Shein brit leányvállalata, de komoly kockázatok árnyékolják a kilátásokat
Erős növekedést mutatott a Shein brit leányvállalata 2024-ben, miközben a…
Tovább olvasom >