Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem kávé alapú italokra és kézműves ételekre épülő kínálatot készít elő – jelentette be Brian Niccol vezérigazgató, a vállalat harmadik negyedéves eredményeiről szóló tájékoztatóján.
Az újdonságok között több magas fehérjetartalmú opció is lesz – például a negyedik negyedévben érkező protein Cold Foam, amely adagonként 15 gramm fehérjét tartalmaz.
Jövőre a lánc új péksüteményes pultot, friss sötét pörkölésű kávévariációkat és délutáni snackkínálatot is bevezet. Az ételinnovációk egy része más tesztpiacokról érkezhet: a vállalat számára az elmúlt hónapokban erőteljes ételeladásokat produkáló Kanadában például palacsinta és gofri is kapható, hamarosan pedig bagel falatkák is bekerülnek a kínálatba.
Italfronton a Starbucks kókuszvíz-alapú tea- és kávékülönlegességeket tesztel, miközben a vásárlói igényekre válaszul gluténmentes és további magas fehérjetartalmú ételek bevezetését tervezi. A stratégia illeszkedik az általánosabb éttermi trendekhez, ahol a prémium élményt nyújtó italok és a „funkcionális” összetevők – például fehérje vagy gyümölcs – iránti kereslet egyre nő.
Az újdonságok fejlesztését a vállalat az úgynevezett Starting 5 modell keretében öt üzletben teszteli szoros együttműködésben a baristákkal annak érdekében, hogy az újabb italok ne növeljék indokolatlanul az üzemeltetési terheket és kivétel minden alkalommal az elvárt minőségben készüljenek.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Jövő szombaton kezdődik a Nyitott Napok Porta rendezvénysorozata
Jövő szombaton Szatmár és Bereg térségének bemutatkozásával kezdődik a Nyitott…
Tovább olvasom >Újabb drágulási hullám a baromfipiacokon: a csirkemell ára egy év alatt 17 százalékkal nőtt
Jelentősen emelkedtek a baromfitermékek árai Magyarországon az elmúlt hónapokban –…
Tovább olvasom >