Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 18. 09:05

A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem kávé alapú italokra és kézműves ételekre épülő kínálatot készít elő – jelentette be Brian Niccol vezérigazgató, a vállalat harmadik negyedéves eredményeiről szóló tájékoztatóján.

Az újdonságok között több magas fehérjetartalmú opció is lesz – például a negyedik negyedévben érkező protein Cold Foam, amely adagonként 15 gramm fehérjét tartalmaz.

Jövőre a lánc új péksüteményes pultot, friss sötét pörkölésű kávévariációkat és délutáni snackkínálatot is bevezet. Az ételinnovációk egy része más tesztpiacokról érkezhet: a vállalat számára az elmúlt hónapokban erőteljes ételeladásokat produkáló Kanadában például palacsinta és gofri is kapható, hamarosan pedig bagel falatkák is bekerülnek a kínálatba.

Italfronton a Starbucks kókuszvíz-alapú tea- és kávékülönlegességeket tesztel, miközben a vásárlói igényekre válaszul gluténmentes és további magas fehérjetartalmú ételek bevezetését tervezi. A stratégia illeszkedik az általánosabb éttermi trendekhez, ahol a prémium élményt nyújtó italok és a „funkcionális” összetevők – például fehérje vagy gyümölcs – iránti kereslet egyre nő.

Az újdonságok fejlesztését a vállalat az úgynevezett Starting 5 modell keretében öt üzletben teszteli szoros együttműködésben a baristákkal annak érdekében, hogy az újabb italok ne növeljék indokolatlanul az üzemeltetési terheket és kivétel minden alkalommal az elvárt minőségben készüljenek.

Kapcsolódó cikkeink