Fehér, rozé és vörös kategóriákban is az Ostorosbor lett a legjobb
Páratlan sikert ért el az Ostorosbor Pincészet az immár tizenharmadik alkalommal megrendezett Aranytőke Borszemlén. A szemle történetében először fordult elő, hogy egy pincészet fehér, rozé és vörös kategóriában is legjobb tudott lenni.
Az Egri borvidék egyik legjelentősebb seregszemléjén idén 11 magyar borvidék mellett négy országból külföldi termelők is képviseltették magukat. A borszemle célja – az olaszrizling népszerűsítése mellett–, hogy a borvidék legjobb borait is díjazza a kistermelőktől egészen a nagyokig.
Idén az Ostorosbor Pincészet három kategóriában lett a legjobb:
Legjobb Egri Csillag (Ostorosbor Prémium Egri Csillag 2017);
Legjobb Rozé (Csipke Rozé 2017);
Legjobb Bikavér (Ostorosbor Prémium Bikavér 2015).
Idén fordult elő először, hogy egy borversenyen egy borászatnak egyszerre sikerült mindháromban győzedelmeskedni.
Tovább emeli a siker fényét, hogy a Legjobb Egri Csillagnak járó elismerést a tavalyi év után sorozatban már másodjára sikerült elnyerni, így elmondhatjuk, hogy a pincészet a borvidék által a bikavér fehér párjának megálmodott fehér házasítás, az egri csillag igazi specialistája lett.
Soltész Gergő az Ostorosbor Pincészet vezetője azt vallja, hogy a borvidék hagyományaihoz hű borokat kell készíteni a lehető legmodernebb eljárások felhasználásával. Az így készült borok legyenek jól ihatók, állandó, magas minőségűek. E filozófia megvalósításához természetesen elengedhetetlen a magasan képzett borászok munkája, akik a legkorszerűbb szakismerettel és egy családi pincészetre jellemző gondossággal követik végig a borkészítés folyamatát.
Kapcsolódó cikkeink
Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >