Fegyelmezettebbek a Balatoni vendéglátók, mint tavaly
A Kánikula II nevű fogyasztóvédelmi akciósorozat félidei tapasztalata szerint jelentősen javult a balatoni vendéglátó-ipari egységek és strandok szolgáltatóinak fegyelme, harmadával esett vissza a Balatonnál tapasztalt szabálytalanságok száma.
A július elsején indult, összehangolt ellenőrzési akció során érvényesült az a kormánydöntés, miszerint a kisebb szabálysértésekért először csak figyelmeztetnek a hatóságok, és büntetést csak nagyobb szabályszegésért, illetve ismétlődő szabálytalanságokért szabnak ki.
A résztvevő 11 hatóság közel ugyanannyi vizsgálatot végzett, a bírságok száma és összege azonban egyharmaddal kevesebb volt, mint egy évvel korábban. A 12 ezer ellenőrzés során 2500 esetben, összesen 350 millió forint bírságot szabtak ki – közölte az MTI-Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >