Fegyelmezettebbek a Balatoni vendéglátók, mint tavaly
A Kánikula II nevű fogyasztóvédelmi akciósorozat félidei tapasztalata szerint jelentősen javult a balatoni vendéglátó-ipari egységek és strandok szolgáltatóinak fegyelme, harmadával esett vissza a Balatonnál tapasztalt szabálytalanságok száma.
A július elsején indult, összehangolt ellenőrzési akció során érvényesült az a kormánydöntés, miszerint a kisebb szabálysértésekért először csak figyelmeztetnek a hatóságok, és büntetést csak nagyobb szabályszegésért, illetve ismétlődő szabálytalanságokért szabnak ki.
A résztvevő 11 hatóság közel ugyanannyi vizsgálatot végzett, a bírságok száma és összege azonban egyharmaddal kevesebb volt, mint egy évvel korábban. A 12 ezer ellenőrzés során 2500 esetben, összesen 350 millió forint bírságot szabtak ki – közölte az MTI-Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >