Fedezze fel a dm megújult kínálatát, amelyet a vásárlóik és a fenntarthatóság inspiráltak
A dm rendszeresen megújítja termékkínálatát, az új termékek kiválasztása során megkérdezik a vásárlóikat, és beépítik visszajelzéseiket. Emellett természetesen a vállalat céljai és a piac aktuális trendjei is befolyásolják a szortimentet.
Örömmel tudatja a vállalat, hogy az igények, a stratégiai célok és a trendek egyértelműen egy irányba mutatnak, a fenntarthatóság felé. A dm Start! pályázat sikerein is felbuzdulva még több innovatív hazai termék jelenik meg az üzletekben. Továbbá a drogéria a szépségápolásban betöltött trendalakító szerepét sem adja fel, így az új nemzetközi sikertermékek is elsőként a dm polcain kapnak helyet.
Az idei tavaszra a járványhelyzet rányomta a bélyegét, a kereskedők a vásárlókat tudatos, tervezett fogyasztásra, a valóban szükségszerű termékek beszerzésére kérték, a nézelődés érthető okokból nem volt ajánlatos. Az egészségügyi korlátozások enyhülésével azonban lassan visszatérhetünk a ráérősebb bevásárlásokhoz, az új, fenntartható termékek kipróbálásához, ennek kapcsán az üzletekben dolgozó kollégák örömmel adnak személyesen tanácsot.
Tavasszal a dm is megújult, ennek középpontjában a termékek állnak. A dm célja, hogy az árukészletét és annak bolti megjelenítését a beszállítókkal együttműködve az aktuális vásárlói igényeknek megfelelően rendszeresen alakítsa. A vásárlók egy több hónapokon át tartó folyamat végső állomásaként találkoznak a már megújult, még vonzóbb szortimenttel. A dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szán a kínálat kialakításában, a kérdőíves visszajelzések egyértelműen megmutatták, hogy még több fenntartható termékkel szeretnének találkozni a boltokba betérők. Ez egybeesik a dm törekvéseivel, hiszen a drogéria évek óta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, szortimentjében jelenleg is szinte minden termékkategóriában megtalálható környezetbarát alternatíva, ebben élen járnak a dm márkás termékek. A cég a tudatos vásárlás fontosságára is gyakran felhívja a figyelmet, Kezdd kicsiben elnevezésű zárt facebook csoportot is működtet, ahol termékekkel és tippekkel is segítik a felelős döntéseket.
A vásárlók leginkább az intim higiéniai termékkategória bővítésére tettek javaslatokat, ennek nyomán a szortiment intimkehellyel, mosható pelenkával és egészségügyi betéttel bővült. Továbbá a saját márkás Jessa termékcsalád környezetbarát „nature” elnevezésű almárkája klórmentesen fehérített, illatanyag-mentes, 100 %-ban bio pamutból készülő tamponokkal egészült ki a már meglévő „nature” tisztasági betétek mellett.
Arcápolási vonalon is többféle különlegességgel készül a drogéria. A népszerű maszk kategóriában megjelennek a koreai arcápolási termékek közé tartozó a KOCOSTAR maszkok különböző bőrtípusokra, valamint az olasz PuroBio minősített természetes arcmaszkok arctípusnak megfelelően por és krém formában is elérhetőek. A népszerű olasz N.A.E. natúrkozmetikai márka haj, test és bőrápolási is termékeivel is helyet kap a polcokon.
A dm Start! pályázat sikere nyomán a PomPom natúrkozmetikai márka bővebb választékban és az egész üzlethálózatban elérhető lesz. A hazai termékpalettát tovább bővítve a Kaposváron természetes anyagok felhasználásával készülő Yamuna arckrémek mellett, a NATICS minősített natúrkozmetikai márka antiaging arckrémek is megjelennek az üzletekben.
A reformélelmiszer kategóriában évek óta nagy népszerűségnek örvendő Pödör márkának immár a bőrápoló natúrkozmetikai olaj termékeit is lehetőség lesz kipróbálni.
A manna szappanok új illatvariánsokkal jelentkeznek, valamint megjelenik a dm-ben a mosószereivel ismertté vált Sansin márka testápolási vonala. A tusfürdők 100%-ban növényi alapanyagokat tartalmaznak, továbbá hipoallergének, és a palackjaik 100% újrahasznosított alapanyagból készültek. A kisebb környezeti terhelést jelentő szilárd samponok is szélesebb kínálattal érhetők el, és már szilárd tusfürdőt is kipróbálhatnak a „zöld” megoldások kedvelői.
A hétköznapokat – hazánkban először a dm-ben elérhető – az essie körömlakkokkal is színesebbé tehetik a vásárlók.
A gyógyszer modulban újdonságként különféle gyorstesztek jelennek meg, glutén és drogkontrollra, valamint veserendellenesség kimutatására lesz lehetőség a termékekkel.
A dm fenntartható saját márkás termékei között a Jessa nature termékcsalád mellett fontos kiemelni, hogy az ebelin mosható vattakorongja is bekerül a szortimentbe. Valamint a fenntartható alapanyagokból készülő Dontodent fogkefe érkezik az alverde fenntartható erdőgazdálkodásból származó bükkfa fogkeféje mellé a szájhigiéniás termékek közé. A tavaly debütált, kifejezetten férfiaknak fejlesztett SEINZ. termékcsalád kínálata after shave-val valamint eau de toilette-el egészül ki, mindkettő új sportos illatvariánsban is elérhető lesz a már ismertek mellett. Természetesen a környezetbarát csomagolásban kapható SEINZ. termékek megvásárlása után a dm továbbra is támogatja Plastic Bank szervezet, amely a tengerek műanyagtól való megtisztításáért dolgozik.
A papír és a háztartás kategóriában az elmúlt időszakban is folyamatos volt a megújulás a fenntarthatóság jegyében.
Bátran fedezzük fel az újdonságokat a dm üzleteiben, hiszen a segítőkész eladók felkészülten várják a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >