Fedezd fel az olasz ikont – új fejezetet nyit a MARTINI®
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója és az italok világának egyik ikonikus márkája, a MARTINI értékeire alapozva kínál választ a modern fogyasztók változó elvárásaira: a napközbeni, könnyedebb, prémium alkoholfogyasztásra.
„Ahogy egyre gyakoribbá váltak a nappali alkoholfogyasztási alkalmak, az aperitivo modern, stílusos élménnyé nőtte ki magát” – mondta Emma Fox, a MARTINI & ST-GERMAIN® alelnöke. „A MARTINI vermutcsalád merész, keserédes ízvilágával és könnyedebb szervírozási lehetőségeivel tökéletesen illeszkedik ehhez a globális trendhez. A megújult MARTINI révén az italfogyasztók új generációját hívjuk meg, hogy fedezze fel ezt az igazi olasz ikont.”
A MARTINI továbbra is az a kiváló minőségű olasz vermut, amely több mint 160 éves múltra és szakértelemre alapozva készül, most azonban új, elegáns és karakteres palackban kerül forgalomba, amely méltó módon tükrözi a benne rejlő prémium ital minőségét. A portfólió minden alkalomhoz és ízléshez kínál megfelelő alternatívát: a klasszikus Bianco, Rosso, Fiero, Rosato és Extra Dry változatoktól az alkoholmentes Aperitivo sorozatig, amely a Vibrante és Floreale fajtákat foglalja magában.
„A modern aperitivo élmények most élik virágkorukat” – nyilatkozta Mahesh Madhavan, a Bacardi Limited vezérigazgatója. – „Ebben a szegmensben csak a tequila növekszik gyorsabban.” A globális aperitivo piac értéke jelenleg közel 11 milliárd dollár, és a becslések szerint évente 6%-kal fog bővülni 2024 és 2028 között (forrás: IWSR). „A MARTINI-ba való befektetéseinkkel nemcsak a márka 160 éves hagyományát tiszteljük meg, hanem újraértelmezzük szerepét a mai, pezsgő bárvilágban. A MARTINI az aperitivo pillanatokhoz született.”
Idén nyáron a Bacardi bemutatja:
Új, modern csomagolás – olasz stílus és fenntarthatóság
Az olasz elegancia ihlette új dizájnnal – melyet Torino jellegzetes boltíves átjárói inspiráltak – a MARTINI nemcsak stílusosabban tűnik ki a polcokon, de környezetbarátabb is lett. Az új 1 literes palack 30 grammal könnyebb (ez 5%-os csökkenést jelent), ami érezhetően csökkenti az észak-olaszországi gyártóüzem éves üvegházhatású gáz-kibocsátását. A változások a 750 ml kiszerelésű termékek esetében is szembetűnőek, hiszen a palack megújult kialakítása lehetővé teszi a hatékonyabb szállítást azáltal, hogy egy raklapon 48 darabbal (8%-kal) több termék fér el. A megújult MARTINI palackok már világszerte feltűnnek a boltokban és a bárokban.
„Fedezd fel az olasz ikont!” – a modern aperitivo új arca
A „MARTINI Fedezd fel az olasz ikont!” kampány azt a pillanatot ünnepli, amikor az aperitivo többé nem csak felvezetés, hanem maga a főszereplő. A kampány vibráló, stílusos képi világa arra inspirál, hogy merjünk kilépni a hétköznapokból, és fedezzük fel önmagunk bátrabb, elegánsabb oldalát. A Bacardi 2025-ben egy 360 fokos marketingstratégián keresztül – reklámokon, PR-on és közösségi médián át – hozza el ezt az élményt a fiatal aperitivo-rajongókhoz szerte a világon.
MARTINI FIERO & TONIC – a nyár íze egy pohárban
A Martini nyári koktélja továbbra is a MARTINI FIERO & TONIC, egy egyszerűen elkészíthető, mégis karakteres ital. Az ital elkészítéséhez 100 ml MARTINI Fiero vermut, 100 ml tonik, jég és néhány szelet narancs szükséges, hogy megidézd az olasz nyarak könnyedségét és a modern aperitivo hangulatát – keserédes, frissítő és stílusos minden kortyban.
Egy este vörösben
A márka megújulása egy különleges esemény keretében is életre kelt Budapesten. Június elején a Martini exkluzív, napnyugtához időzített vacsorával ünnepelte az új arculat magyarországi bevezetését. A Haris Parkban megrendezett eseményen minden részlet, így a dekor, a zene, az ételek és a koktélok egyaránt a modern aperitivo világát idézték. A vendégek ikonikus Martini koktélok mellett maguk is megtapasztalhatták, hogyan kel új életre a márka öröksége egy stílusos, felelősen épített jövőkép mentén.
FOGYASZD FELELŐSSÉGGEL!
Martini vermut. Alkoholfok: 15% alc v/v
Ha szeretnél többet megtudni a felelős alkoholfogyasztásról, látogasd meg az italmertek.hu és ourthinkingaboutdrinking.com oldalt.
Kérjük, ne oszd meg ezt a tartalmat 18 éven aluli személyekkel.
A Bacardi-Martini termékek kizárólagos hazai forgalmazója a Coca-Cola HBC Magyarország.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatódik a Bacardi és Kuba jogi csatája a Havana Club védjegyért
Továbbra is éles jogi vita zajlik a Bacardi és a…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt dob piacra a Coca-Cola és a Bacardi
A Coca-Cola és a Bacardi a két márkanevet ötvöző névvel…
Tovább olvasom >„Merthogy a martini olajbogyó nélkül…” – A nap képe
Aligha tudnánk megfelelően magas polcra helyezni a képeinken látható hordozható…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >