Februárban nyithat az első Aldi
A cég a piaci információkat nem erősítette meg, jellemzően nem hozzák nyilvánosságra előre a bolt indítások pontos időpontját.
Egyelőre nem ismert, hogy az Aldi hány
boltot nyit első körben, a hosszú távú
tervek szerint akár négyszáz üzlet is
létesülhet. Az Aldi jellemzően márkás
termékeket kínál, kategóriánként
maximum hetet, alacsony árakon (Németországban
akár 30-40 százalékkal olcsóbbak), míg
legnagyobb konkurense a Lidl inkább a jó minőségű
saját márkás termékekkel hódította
meg a magyar piacon. Az újabb diszkontlánc megjelenése
miatt a szegmensben működő többi cégnek, a
Plusnak, a Penny Marketnek és a Profinak főhet a feje.
Iparági szakértők szerint nincsen hely ennyi
szereplőnek a hazai piacon, rövid időn belül koncentráció
várható.
A diszkontláz nem csak Európában
tombol, itthon a csatornában a boltnyitásokkal
párhuzamosan nőtt a tranzakciók, azaz a vásárlások
száma, ráadásul bővült az egy boltra eső
forgalom is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >