Februárban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom februárban havi szinten az elemzői várakozások átlagában szerepelt stagnálás helyett – áll a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis hétfőn ismertetett jelentésében.
A németországi kiskereskedelmi forgalom februárban 0,8 százalékkal bővült reálértéken januárhoz képest, amikor 0,7 százalékos növekedést jegyeztek föl.
A februári kiskereskedelmi forgalom az egy évvel korábbit 4,9 százalékkal haladta meg, ugyancsak reálértéken a januári 4 százalékos növekedés után.
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma 0,8 százalékkal nőtt februárban havi és 3,3 százalékkal éves összevetésben. A nem élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma az előző havihoz képest 0,6 százalékkal, 2024 februárjához képest 5,2 százalékkal bővült.
Az online és csomagküldő kiskereskedelmi forgalom 1 százalékkal nőtt januárral és 15,4 százalékkal tavaly februárral összevetve.
Kapcsolódó cikkeink
A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a…
Tovább olvasom >Aldi Süd húshűtőiben az állattartási forma kerül a középpontba
Az Aldi Süd az első nagy élelmiszer-kiskereskedelmi lánc Németországban, amely…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >