Februárban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Nőtt a német kiskereskedelmi forgalom februárban havi szinten az elemzői várakozások átlagában szerepelt stagnálás helyett – áll a német szövetségi statisztikai hivatal, a Destatis hétfőn ismertetett jelentésében.
A németországi kiskereskedelmi forgalom februárban 0,8 százalékkal bővült reálértéken januárhoz képest, amikor 0,7 százalékos növekedést jegyeztek föl.
A februári kiskereskedelmi forgalom az egy évvel korábbit 4,9 százalékkal haladta meg, ugyancsak reálértéken a januári 4 százalékos növekedés után.
Az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma 0,8 százalékkal nőtt februárban havi és 3,3 százalékkal éves összevetésben. A nem élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma az előző havihoz képest 0,6 százalékkal, 2024 februárjához képest 5,2 százalékkal bővült.
Az online és csomagküldő kiskereskedelmi forgalom 1 százalékkal nőtt januárral és 15,4 százalékkal tavaly februárral összevetve.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >