Februárban is lehet karácsony! Átvette FIAT 500L típusú autóját a dm szerencsés nyertese
Karácsonykor hirdetett közös nyereményjátékot a dm és a FIAT, a nyertes februárban gördülhetett haza vadonatúj FIAT 500L típusú autójával. A játékra közel négyezer-ötszázan regisztráltak, a szerencse Keményné Nagy Erikának kedvezett, aki Zala megyéből játszott.
A dm karácsonykor nem csak különleges dm márkás ajándékcsomagokat és parfümöket kínált a vásárlóknak, hanem egy különleges játék lehetőségét is ezekhez a termékekhez kapcsolódóan: aki ajándékcsomaggal vagy illatszerrel lepte meg szeretteit, egy nyereményjátékon vehetett részt, s eséllyel indult egy FIAT 500L autóért.
A karácsonyi nyereményjátékra 4435 vásárló regisztrált, a legtöbben Budapestről próbáltak szerencsét, 2541-en, a képzeletbeli dobogó második fokán Pest megye áll 962 jelentkezővel, majd Baranya megye vásárlói folytatják a sort 648 regisztrálóval. A szerencse végül egy Zala megyei játékosnak kedvezett, innen összesen 453 regisztráció érkezett, Keményné Nagy Erika nagy örömmel fogadta, hogy az övé lehet az autó. Erika rendszeres vásárlója a zalaegerszegi Zala Park dm üzletének, karácsony előtt egy parfümöt keresett, s végül még ajándékcsomagot is vásárolt. Nagy öröm volt az autó megnyerése, hiszen még sohasem kedvezett neki a szerencse nagyobb értékű nyereménnyel. Erika elmondta, az autóval már elkezdtek összeismerkedni, becenevet is kap, hiszen családtagként kezelik majd.
A FIAT kulcsait Péter Gábor, a Fiat termék és marketing menedzsere adta át Budaörsön, a dm részéről Csuka Krisztina klasszikus és online marketing csoportvezető gratulált a nyertesnek.
„Azt gondoljuk, hogy az 500L modellünk a legideálisabb a dm célközönsége számára, így bízunk benne, hogy a szerencsés nyertes valóban megtalálja benne a számítását”– hangsúlyozta Péter Gábor.
Az 500L, a Fiat 500-as modellcsalád tagja, egy igazi „family car”, ami kiváló megoldás azon családosoknak, akik nagyra értékelik a praktikusságot, a kompakt méreteket és egyben a divatos formai megoldásokat.
„Karácsonykor a dm saját márkás termékcsomagjai kedvelt ajándékok, játékunk egyik főszereplői is ezek a termékek voltak. A dm szereti időről időre meglepni a vásárlókat egy-egy különleges nyereménnyel, hogy érezzék, fontosak számunkra” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >