Februárban is lehet karácsony! Átvette FIAT 500L típusú autóját a dm szerencsés nyertese
Karácsonykor hirdetett közös nyereményjátékot a dm és a FIAT, a nyertes februárban gördülhetett haza vadonatúj FIAT 500L típusú autójával. A játékra közel négyezer-ötszázan regisztráltak, a szerencse Keményné Nagy Erikának kedvezett, aki Zala megyéből játszott.
A dm karácsonykor nem csak különleges dm márkás ajándékcsomagokat és parfümöket kínált a vásárlóknak, hanem egy különleges játék lehetőségét is ezekhez a termékekhez kapcsolódóan: aki ajándékcsomaggal vagy illatszerrel lepte meg szeretteit, egy nyereményjátékon vehetett részt, s eséllyel indult egy FIAT 500L autóért.
A karácsonyi nyereményjátékra 4435 vásárló regisztrált, a legtöbben Budapestről próbáltak szerencsét, 2541-en, a képzeletbeli dobogó második fokán Pest megye áll 962 jelentkezővel, majd Baranya megye vásárlói folytatják a sort 648 regisztrálóval. A szerencse végül egy Zala megyei játékosnak kedvezett, innen összesen 453 regisztráció érkezett, Keményné Nagy Erika nagy örömmel fogadta, hogy az övé lehet az autó. Erika rendszeres vásárlója a zalaegerszegi Zala Park dm üzletének, karácsony előtt egy parfümöt keresett, s végül még ajándékcsomagot is vásárolt. Nagy öröm volt az autó megnyerése, hiszen még sohasem kedvezett neki a szerencse nagyobb értékű nyereménnyel. Erika elmondta, az autóval már elkezdtek összeismerkedni, becenevet is kap, hiszen családtagként kezelik majd.
A FIAT kulcsait Péter Gábor, a Fiat termék és marketing menedzsere adta át Budaörsön, a dm részéről Csuka Krisztina klasszikus és online marketing csoportvezető gratulált a nyertesnek.
„Azt gondoljuk, hogy az 500L modellünk a legideálisabb a dm célközönsége számára, így bízunk benne, hogy a szerencsés nyertes valóban megtalálja benne a számítását”– hangsúlyozta Péter Gábor.
Az 500L, a Fiat 500-as modellcsalád tagja, egy igazi „family car”, ami kiváló megoldás azon családosoknak, akik nagyra értékelik a praktikusságot, a kompakt méreteket és egyben a divatos formai megoldásokat.
„Karácsonykor a dm saját márkás termékcsomagjai kedvelt ajándékok, játékunk egyik főszereplői is ezek a termékek voltak. A dm szereti időről időre meglepni a vásárlókat egy-egy különleges nyereménnyel, hogy érezzék, fontosak számunkra” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Online gyógyszertár indításán dolgozik a dm Németországban
A dm drogérialánc 2025-től saját online gyógyszertárral kezd Németországban recept…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >