Februárban is lehet karácsony! Átvette FIAT 500L típusú autóját a dm szerencsés nyertese
Karácsonykor hirdetett közös nyereményjátékot a dm és a FIAT, a nyertes februárban gördülhetett haza vadonatúj FIAT 500L típusú autójával. A játékra közel négyezer-ötszázan regisztráltak, a szerencse Keményné Nagy Erikának kedvezett, aki Zala megyéből játszott.
A dm karácsonykor nem csak különleges dm márkás ajándékcsomagokat és parfümöket kínált a vásárlóknak, hanem egy különleges játék lehetőségét is ezekhez a termékekhez kapcsolódóan: aki ajándékcsomaggal vagy illatszerrel lepte meg szeretteit, egy nyereményjátékon vehetett részt, s eséllyel indult egy FIAT 500L autóért.
A karácsonyi nyereményjátékra 4435 vásárló regisztrált, a legtöbben Budapestről próbáltak szerencsét, 2541-en, a képzeletbeli dobogó második fokán Pest megye áll 962 jelentkezővel, majd Baranya megye vásárlói folytatják a sort 648 regisztrálóval. A szerencse végül egy Zala megyei játékosnak kedvezett, innen összesen 453 regisztráció érkezett, Keményné Nagy Erika nagy örömmel fogadta, hogy az övé lehet az autó. Erika rendszeres vásárlója a zalaegerszegi Zala Park dm üzletének, karácsony előtt egy parfümöt keresett, s végül még ajándékcsomagot is vásárolt. Nagy öröm volt az autó megnyerése, hiszen még sohasem kedvezett neki a szerencse nagyobb értékű nyereménnyel. Erika elmondta, az autóval már elkezdtek összeismerkedni, becenevet is kap, hiszen családtagként kezelik majd.
A FIAT kulcsait Péter Gábor, a Fiat termék és marketing menedzsere adta át Budaörsön, a dm részéről Csuka Krisztina klasszikus és online marketing csoportvezető gratulált a nyertesnek.
„Azt gondoljuk, hogy az 500L modellünk a legideálisabb a dm célközönsége számára, így bízunk benne, hogy a szerencsés nyertes valóban megtalálja benne a számítását”– hangsúlyozta Péter Gábor.
Az 500L, a Fiat 500-as modellcsalád tagja, egy igazi „family car”, ami kiváló megoldás azon családosoknak, akik nagyra értékelik a praktikusságot, a kompakt méreteket és egyben a divatos formai megoldásokat.
„Karácsonykor a dm saját márkás termékcsomagjai kedvelt ajándékok, játékunk egyik főszereplői is ezek a termékek voltak. A dm szereti időről időre meglepni a vásárlókat egy-egy különleges nyereménnyel, hogy érezzék, fontosak számunkra” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >