Idén 50 százalékos növekedésre számít a fashiondays.hu
Közép- és Kelet-Európa legnagyobb divatportálja 2016-ban 50.15 millió eurós bevételt produkált, idén pedig további 50 százalékos forgalmi növekedésre számítanak – írja az orgio.
A webshop 2015-ben kezdte meg fúzióját az eMAG-gal, mely technikai és kereskedelmi megoldásai szintén kedveznek a fashiondays.hu gyors ütemű fejlődésének. A webshop folyamatosan bővíti a termék- és márkaportfólióját is.
A három országban – Magyarország, Románia, Bulgária – jelen lévő Fashion Days tavalyi bevétele 17 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A növekedéshez olyan tényezők járultak hozzá, mint egy nagyobb, központi raktárépület megnyitása, amely gyorsabb megrendelésfeldolgozást tett lehetővé, a 12.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás bevezetése, illetve webshop és app fejlesztések, melyekből a legkiemelkedőbb a Kedvencek funkció volt.
Bár a tavalyi évben 10 százalékkal nőtt a férfi vásárlók száma, még mindig a nők teszik ki a 4 millió Fashion Days vásárló 65 százalékát. A nőket vonzzák leginkább az akciók is, a januári Epic Sale-en a vásárlók 72 százaléka volt nő, és az összes rendelés 40 százaléka érkezett mobilapplikáción keresztül. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >