Idén 50 százalékos növekedésre számít a fashiondays.hu
Közép- és Kelet-Európa legnagyobb divatportálja 2016-ban 50.15 millió eurós bevételt produkált, idén pedig további 50 százalékos forgalmi növekedésre számítanak – írja az orgio.
A webshop 2015-ben kezdte meg fúzióját az eMAG-gal, mely technikai és kereskedelmi megoldásai szintén kedveznek a fashiondays.hu gyors ütemű fejlődésének. A webshop folyamatosan bővíti a termék- és márkaportfólióját is.
A három országban – Magyarország, Románia, Bulgária – jelen lévő Fashion Days tavalyi bevétele 17 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A növekedéshez olyan tényezők járultak hozzá, mint egy nagyobb, központi raktárépület megnyitása, amely gyorsabb megrendelésfeldolgozást tett lehetővé, a 12.000 Ft feletti ingyenes kiszállítás bevezetése, illetve webshop és app fejlesztések, melyekből a legkiemelkedőbb a Kedvencek funkció volt.
Bár a tavalyi évben 10 százalékkal nőtt a férfi vásárlók száma, még mindig a nők teszik ki a 4 millió Fashion Days vásárló 65 százalékát. A nőket vonzzák leginkább az akciók is, a januári Epic Sale-en a vásárlók 72 százaléka volt nő, és az összes rendelés 40 százaléka érkezett mobilapplikáción keresztül. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >