Nőtt a Fashion Days divatportál forgalma
A Fashion Days divatportál 1,8 milliárd forintos bevételt ért el idén január-augusztus között, 44 százalékkal többet az egy évvel korábbinál – tájékoztatta a társaság az MTI-t.
A divatportál régiós eredményei is felülmúlták a várakozásokat: a cégcsoport bevétele 60 százalékkal, 41,5 millió euróra nőtt ebben az időszakban. Ha a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50 százalékkal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban – írták.
A webshop három országban – Magyarország, Románia, Bulgária – van jelen, teljes forgalmának 60 százalékát a román piac hozza, a fennmaradó 40-et a bolgár és a magyar együttesen. A cég mintegy 500 alkalmazottat foglalkoztat. A Fashion Days 2015 óta az eMAG csoport tagja.
A portálnak a három országból több mint 700 ezer vásárlója volt az elmúlt években, és az elmúlt nyolc hónapban 2,18 millió terméket értékesítettek – mondta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója a közleményben.
A Fashion Days féléves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. Magyarországon az éjszakai vásárlások 71 százalékát mobiltelefonról kezdeményezték, 10 százalék pedig tabletről vásárolt szívesen. Ez az arány a három Fashion Days ország közül Magyarországon a legmagasabb. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >