FAntarktiszi siker!!!
A földrész, ami mindenkié és senkié. Az emberiség közös kincse, a világ legnagyobb jégsivataga, egyetlen ország sem birtokolhatja saját területeként.
Ennek a mitikus földrésznek a meghódítására vállalkozott Rakonczay Gábor, extrém sportoló állandó vakító fehérségben és napfényben, -25 fokban, hegymenetben, egy 94 kilós szánt húzva maga után. 44 nap és 4 órán át tartó folyamatos menetelés és összesen 950 km megtétele után hétfőn, 2019. január 7-én célba ért! A testsúlya tíz százalékát elégette, és az arcán fagyási sérüléseket szenvedett, de boldogabb, mint valaha.
A rettenthetetlen sportember ezzel örökre bevéste magát a sporttörténelembe; első magyarként érte el a Déli-sarkpontot a szárazföldről indulva.
Tudta előre, hogy élete egyik legnehezebb 40-50 napja vár rá, és hogy mi volt a legnehezebb a Déli-sark Expedícióban? „Fizikailag próbára tett az a kétszáz kilométeres szakasz, amelyen mély hóban meneteltünk… Másrészt ilyen hosszú ideig nem voltam még ennyire ingerszegény környezetben. Szinte elkoptak a gondolataim… Számítottam valami ilyesmire, de nem ilyen szinten. Amikor megláttam a Déli-sark bázist kettős érzés kavargott bennem: mintha a bensőm egy része mindig is tudta volna, hogy sikerül, és csak csendben mosolyogna. Ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy ez egyszerűen elképesztő, s emiatt hatalmas örömöt és hálát érzek támogatóim és a Fa és Schwarzkopf Men márkák, mint egyik fő szponzorjaim felé, hogy itt lehetek és ezt átélhettem! Hogy a történtek fényében nekivágnék-e újra? Nem is kérdés, hogy igen!” – mondta Rakonczay.
„Amikor Gábor megkeresett minket és bemutatta új expedíciós tervét, rögtön éreztem, hogy mellé kell állnunk. A Fa márka fő üzenete a frissesség, felfrissülés, utazás szorosan kapcsolódik a sporthoz. Ennélfogva az extrém sportok támogatása és az ezekre épülő márkakommunikáció marketing stratégiánk szerves részét képezik. A sport és egészség edukáció mellett, cégünk is elhívatottan küzd földünk megóvásáért és környezetünk fenntarthatóságáért. Ez tökéletesen illeszkedik az expedíció CSR küldetéséhez, mely nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy felhívja a figyelmet, hogy a Föld megóvásában globálisan kell gondolkodni.” – nyilatkozta Németh Ottó, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának igazgatója és a Magyar Marketing Szövetség sportmarketing tagozatának alelnöke, az expedíció fővédnöke.
„Az Expedíció látványos megjelenései kiemelkedő kommunikációs lehetőségeket jelentettek számunkra. A mai felgyorsult világban az Y és Z generációk elérése, akik a Fa és Schwarzkopf márka elsődleges célcsoportját is képezik szinte már csak digitális csatornákon influencereken keresztül valósítható meg. Ezért egy ilyen „sztori” célzottabban és eredményesebben szólíthatja meg fogyasztóinkat, mint bármely tömeg média kampány. Az első valódi digitális expedíciót a közönség a social media felületeken és az RTL Klub Fókusz című műsorában gyakorlatilag élőben, percre kész információkkal követhette végig..” – nyilatkozta István Katalin, a FA márkamenedzsere.
„Gábor elképesztő tettet vitt véghez azzal, hogy első magyarként a szárazföld partjáról indulva elérte a Déli-sarkot, ezért hatalmas gratuláció jár. Reméljük a jövőben is hasonlóan sikeres sporttörténelmi események mellé tudunk állni.” – zárta szavait Németh Ottó.
Kapcsolódó cikkeink
A tisztaság új dimenziói
A mosószerpiac az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül, amelyet…
Tovább olvasom >Perwoll Renew All Light Colors finommosószer
Perwoll All Light Colors finommosószer minden világos és fehér színű…
Tovább olvasom >Henkel a jótékonysági elköteleződés jó példája: közel 330 millió forint adomány
A Henkel Magyarország Consumer Brands üzletágánál a tavalyi évben különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >