Fanta: „Még Kicsattanóbb Formában!”
A Coca-Cola Magyarország 2007. februárjától vezeti be a kereskedelmi forgalomba a Fanta márkán belül a 0,5 literes palack után az új 2 literes, gazdaságos kiszerelést. Az innovatív csomagolás lényege a megjelenés, amely egyedülálló a 2 literes szénsavas üdítők között. Új formája sokkal jobban beleillik a fogyasztó kezébe, és igen mutatós. A nem visszaváltható palack minden hagyományos Fanta ízben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Új Hajdú grillsajt ízek
A grillsajt a tökéletes termék napjaink korszerű táplálkozási igényeinek kiszolgálására:…
Tovább olvasom >