Fanta: „Még Kicsattanóbb Formában!”
A Coca-Cola Magyarország 2007. februárjától vezeti be a kereskedelmi forgalomba a Fanta márkán belül a 0,5 literes palack után az új 2 literes, gazdaságos kiszerelést. Az innovatív csomagolás lényege a megjelenés, amely egyedülálló a 2 literes szénsavas üdítők között. Új formája sokkal jobban beleillik a fogyasztó kezébe, és igen mutatós. A nem visszaváltható palack minden hagyományos Fanta ízben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További innovációs termékek
Vigo Kombucha
A VIGO visszatér a természetes fermentáció gyökereihez, ötvözve az ősi…
Tovább olvasom >HiPP Poharas gyümölcsdesszertek
A HiPP tovább bővíti Poharas gyümölcs szortimentjét két új termékvariánssal.…
Tovább olvasom >BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >