Családi vállalkozásból többformátumú vállalat
Az Auchant 1961-ben családi vállalkozásként alapította Franciaországban Gérard Mulliez, aki Európában elsőként egyesítette az önkiszolgálást, a diszkontot és a „mindent egy fedél alatt” elvet.
– A családi háttér miatt is fontos, hogy együtt arathassuk le munkánk gyümölcsét: minden munkatárs részesülhet a közös sikerekből, részvényesként. A francia gasztronómia hatása érződik széles sajt- és halválasztékunkban, vagy a nemzetközi konyhák termékeiben – mondja Gál Judit, az Auchan Retail Magyarország kommunikációs igazgatója.
Napjainkban az Auchan 3 kontinens 17 országában van jelen, 351 474 főt foglalkoztat. Magyarországon 19 hipermarketet, 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást üzemeltet.
– Tavaly megnyitottuk magyarországi online áruházunkat és dolgozunk a kiszállítási területek további bővítésén – teszi hozzá Gál Judit.
Gál Judit
kommunikációs igazgató
Auchan
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >