Famíliatészta: 28 ország leginnovatívabb termékei között a magyar Sporttészta
A Famíliatészta Kft. Vitale családjának Sporttészta termékei döntősök lettek a World Tour by SIAL 2016 nemzetközi innovációs termékversenyen. Ezzel az egyedülálló magyar fejlesztésű száraztészták a párizsi SIAL 2016 kiállításon is megjelennek, a résztvevő országok győztes termékei és döntősei között.
A Famíliatészta Kft. az egészség jegyében fejlesztette és tavaly vezette be Sporttészta termékeit, amelyek jelenleg is egyedülállóak a hazai piacon. A SIAL 2016 nemzetközi megméretés első fordulójában, a bírák előtt kiválóan szerepeltek az 50%-kal és a 80%-kal csökkentett szénhidráttartalmú kiszerelésben kapható Vitale termékcsalád-tagok. Mindkét termék iránt egyre nagyobb az érdeklődés azok körében, akik szeretnék (pl. a sportolók) és akiknek szükséges a táplálkozásuk során odafigyelni a szénhidrátmennyiségre, a rostanyag bevitelre, vagy akiknek az étrendjükben a fehérjék kiemelt fontossággal bírnak.Az 50%-kal szénhidrátcsökkentett sporttészták sikerét a forgalom megduplázása mutatja a legjobban (amelyet 2015 negyedik negyedévében produkált az előző negyedévhez képest), a 80%-osS porttészta Extra pedig szintén megkétszerezte forgalmát az idei első negyedévben (az előző negyedévhez viszonyítva). A legtöbb hazai áruházláncnál kaphatók, mint például az Auchan, a Reál, a CBA és a kelet-magyarországi Coop üzletekben.
A Vitale Sporttésztákat idén, az október 16-20. között, az élelmiszeripar egyik legrangosabb eseményén, a Párizsban rendezett SIAL kiállításon – hazánk trendjeit prezentálva – 28 ország győztesei között mutatják be.
Kapcsolódó cikkeink
Megvannak a Hungaricool termékverseny legjobbjai
Befejeződött a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének negyedik évada.…
Tovább olvasom >December 6-ig várják a nevezéseket a Hungaricool termékversenyre
Bő két hét múlva, december 6-án zárul a nevezés a…
Tovább olvasom >AM-államtitkár: nemzeti érdekünk a hazai gasztronómiai tradíció fennmaradása
Hitvallásunk az értékteremtés, ezt közvetítik a hazai termékek igényes megjelenésükkel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >