Falrengető közhelyek
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
– Az étteremvezető aktívan kapcsolódjon be a vendégvélemények kezelésébe és ennek eredményeit is kövesse figyelemmel!
– Ne értékeljük túl a közösségi médiákat. Nem a Twitter és a Facebook jelentik a fogyasztói visszajelzések megszerzésének egyetlen módját. Sokszor többet érhet egy kérdőív. Tanuljunk belőlük, de ne reagáljuk túl őket.
– A kollégák feladata, hogy meghallgassák a vendéget, reagáljanak a felmerült észrevételekre és mérjék a változtatások eredményét. De adjuk is meg a lehetőséget, hogy elmondják véleményüket, javaslataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >Templomi jótékonyság, 21. század – A nap videója
A Shirdi-ben található Shri Saibaba templom Ázsia egyik legnagyobb konyhájával…
Tovább olvasom >Szállodai fenntarthatóság – A nap képe
Kicsit extrém ötletnek tűnik, de azt mondják, a vendégek által…
Tovább olvasom >