Falrengető közhelyek
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
– Az étteremvezető aktívan kapcsolódjon be a vendégvélemények kezelésébe és ennek eredményeit is kövesse figyelemmel!
– Ne értékeljük túl a közösségi médiákat. Nem a Twitter és a Facebook jelentik a fogyasztói visszajelzések megszerzésének egyetlen módját. Sokszor többet érhet egy kérdőív. Tanuljunk belőlük, de ne reagáljuk túl őket.
– A kollégák feladata, hogy meghallgassák a vendéget, reagáljanak a felmerült észrevételekre és mérjék a változtatások eredményét. De adjuk is meg a lehetőséget, hogy elmondják véleményüket, javaslataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >