Falrengető közhelyek
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
– Az étteremvezető aktívan kapcsolódjon be a vendégvélemények kezelésébe és ennek eredményeit is kövesse figyelemmel!
– Ne értékeljük túl a közösségi médiákat. Nem a Twitter és a Facebook jelentik a fogyasztói visszajelzések megszerzésének egyetlen módját. Sokszor többet érhet egy kérdőív. Tanuljunk belőlük, de ne reagáljuk túl őket.
– A kollégák feladata, hogy meghallgassák a vendéget, reagáljanak a felmerült észrevételekre és mérjék a változtatások eredményét. De adjuk is meg a lehetőséget, hogy elmondják véleményüket, javaslataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: Vir volt a legnépszerűbb a Horvátországba utazó magyarok körében idén nyáron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországon drágultak legjobban a szállodák és éttermek az EU-ban – olvad a Balaton árelőnye
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Adni és kapni (egy koktélt a bárban) – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >