Falrengető közhelyek
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
A panaszkezelés alapfeltétele a visszajelzések figyelése.
– Az étteremvezető aktívan kapcsolódjon be a vendégvélemények kezelésébe és ennek eredményeit is kövesse figyelemmel!
– Ne értékeljük túl a közösségi médiákat. Nem a Twitter és a Facebook jelentik a fogyasztói visszajelzések megszerzésének egyetlen módját. Sokszor többet érhet egy kérdőív. Tanuljunk belőlük, de ne reagáljuk túl őket.
– A kollégák feladata, hogy meghallgassák a vendéget, reagáljanak a felmerült észrevételekre és mérjék a változtatások eredményét. De adjuk is meg a lehetőséget, hogy elmondják véleményüket, javaslataikat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >