Fagyasztott ételeket kínál a Nissin az egészségtudatos fogyasztóknak
A japán instant tészta-gyártó, a Nissin Foods bemutatta első amerikai fejlesztésű fagyasztott ételcsaládját, a Kanzen Meal-t, amelyet az egészségtudatos fogyasztók és a GLP-1 típusú fogyókúrás szereket (pl. Ozempic, Wegovy) alkalmazók igényei szerint terveztek.
A Kanzen Meal három egyszemélyes adagot tartalmazó fogással indul – Spaghetti Bolognese, Fettuccine Alfredo és Shrimp Teriyaki –, melyek mindegyike 23 gramm fehérjét, 10 gramm rostot és a 27 alapvető vitamint és ásványi anyagot tartalmaz (a napi ajánlott bevitel egyharmadát). Az egyes fogások kalóriatartalma 460–520 között mozog – írja a Food Dive.
Bob Little, a Kanzen Meal vezérigazgatója elmondta: a legtöbb „egészséges” fagyasztott étel az alacsony kalóriatartalomra fókuszál, de számos vásárló arról számolt be, hogy fogyasztásuk mellett pár órán belül újra éhesek lesznek. A Nissin kutatásai szerint ma már egyre többen figyelnek a tápanyagsűrűségre – azaz arra, hogy kis mennyiségű ételben is meglegyen minden fontos tápanyag.
A GLP-1 gyógyszerek csökkentik az étvágyat, így ezek szedőinek különösen fontos, hogy kisebb adagban is elegendő fehérjéhez és mikrotápanyaghoz jussanak. Bár a Kanzen Meal nem kifejezetten e célcsoport számára készült, jól illeszkedik igényeihez.
A Nissin Michelin-csillagos séfekkel dolgozott a receptek ízesítésén, és külön figyelmet fordított a telített zsírok csökkentésére is. Ősszel két új íz – Spaghetti Carbonara és Spicy Dan Dan Noodles – is érkezik.
A termékek először az USA nyugati és délkeleti részén működő szaküzletekben, országosan pedig 2026-ban lesznek elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >