Fából épít boltot a Lidl Franciaország
Teljes egészében fából épít szupermarketet a Lidl Franciaország.

Igyekeznek megfelelni a kormány kérésének
A „Bois de France” elnevezésű üzlet jövő tavasszal nyílik meg Épinalban, és egyfajta válaszként értelmezhető arra, hogy a francia kormány nemrég bevezette a Climat et Résilience nevű jogszabályt, amelynek célja, hogy Franciaország 2030-ra 40%-kal csökkentse üvegházhatású gázainak kibocsájtását.
Nem véletlen, hogy a Lidl éppen Épinalt választotta a fabolt helyszínéül: ez a város ugyanis Franciaország fakitermelő régiójának szívében fekszik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >