Fábián Ágnes a Magyar Márkaszövetség új alelnöke
A Márkaszövetség legutóbbi elnökségi ülésén Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg a jelenleg 60 FMCG-vállalatot képviselő, idén 20 éves szakmai-érdekvédelmi szervezet új alelnökének. Az elnökválasztásra és az új elnökségi tagok megválasztására az idei éves közgyűlésen kerül majd sor.
Fábián Ágnes 48 éves, 2 gyermeke van, közgazdász és MBA végzettséggel is rendelkezik. Pályafutását a Biogal kozmetikai divíziójánál kezdte, majd dolgozott a Maybelline-nél és a Loctite Magyarországnál. 1996 óta tagja a Henkel hazai csapatának, a ranglétra több fokát bejárva, hazai és nemzetközi munkakörökben is fejlesztette szakmai tudását és vezetői képességeit. Fábián Ágnes jelenleg a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója és egyben a Henkel Adhesive Technologies üzletágának igazgatója is. A Henkel öt alapértékének megfelelően alakította ki a hazai vállalat sikeres stratégiáját, mely szintén öt alappilléren nyugszik, ezek: a vevők, a munkatársak, a pénzügyi célok, a családi vállalat jelleg, és a fenntarthatóság. Céges teendői mellett Fábián Ágnes társadalmi munkában lát el feladatokat több hazai szakmai vagy érdekvédelmi szervezetben, így alelnöke és elnökségi tagja a Márkaszövetségnek, továbbá elnökségi tag a Joint Venture Szövetségben és a Magyar Európai Üzleti Tanácsban. Szívügye, hogy a fenntarthatóság eszméje a mindennapok gyakorlatában is megjelenjen. Ezt az elkötelezettségét a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnökségi tagjaként stratégiai szinten jeleníti meg; az egy élhetőbb világ kialakítására vonatkozó gyakorlati ismereteit pedig mint a Henkel Fenntarthatósági Nagykövete osztja meg az iskolákban, oktatási intézményekben a gyermekeinkkel, a jövő generációival.
Kapcsolódó cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Azonnali válaszok órája
Összeállításunkban a Magyar Élelmiszerbank Egyesület, a Magyar Márkaszövetség, a Felelős…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >