Ezzel nyerte el a SPAR a nívódíjat és a Birdyt
A SPAR Magyarországnál a termékkínálat kialakításakor kiemelt szerep jut a magyar termelőknek, gyártóknak, feldolgozóknak, az itteni beszállítók aránya igen magas.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/11/Heiszler-Gabriella-SPA_crop-283x300.jpg)
Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
A hazai beszerzés 90 százalék körüli, van, amiből csak hazai árut forgalmaznak – mondta az Agóra szakmai konferencián tartott előadásában Heiszler Gabriella. A SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója azt mutatta be, mivel érdemelte ki a cégük az idén első alkalommal átadott Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat, Karsay Judit keramikusművész Birdyjét.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin alapította elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tett a hazai termékek értékesítéséért, népszerűsítéséért. A csaknem 170 védjegyhasználó minden, Magyar Termék védjegyes árut forgalmazó kereskedelmi hálózatra szavazhatott meghatározott kritériumok alapján, a Magyar Termék Kereskedelmi Nívódíjat a legtöbb pontot elérő társaság kapta.
Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes termékek megjelenésére nyújtott felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekre megvalósított promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.
Heiszler Gabriella a hazai termékek speciális támogatásai között megemlítette a szupermarketjeik akciós választékát bemutató újságban több alkalommal két-két oldalon megjelenő Magyar Termék tematikus összeállításokat, árubemutatókat, amelyek 2,5 millió példányban jutottak el a vásárlókhoz, míg az INTERSPAR-szórólapban egy-egy oldalon 1,2 millió példányban. Ezenfelül a magyar termékek rendszeres megjelenési lehetőséget kaptak a médiafelületeiken a hirdetésekben és a magazinokban megjelenő PR-cikkekben, az áruházi speciális kihelyezéseken és kóstoltatásokon, valamint a fogyasztói nyereményjátékokban.
A Magyarországon 548 üzletet működtető (348 SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR áruház és 167 kiskereskedői partnerbolt) hálózat 2017-ben 562,5 milliárd forint forgalmat ért el, és ezen belül vannak olyan termékcsoportok, amelyekben a stratégiai döntésük alapján kizárólag hazai árut forgalmaznak, ilyen például a tej – mondta előadásában Heiszler Gabriella.
Kapcsolódó cikkeink
A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >A fenntartható jövőt a jelenben alapozza meg a SPAR
A SPAR Magyarország vállalatfilozófiájának fontos részét képezi környezettudatosság, a társadalmi…
Tovább olvasom >Az ember és a környezet voltak 2023 fókuszai a PENNY-nél
Az elmúlt évben számos fontos lépést tett a PENNY Magyarország, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >