Ezüst EFFIE az Invitelnek
Ezüst EFFIE-vel díjazta az Invitel őszi online ADSL-kampányát a 7. EFFIE reklámhatékonysági verseny 70 zsűritagja a telekommunikációs kategóriában.Az Invitel EFFIE díjas kampányát a Neo Interactive digitális ügynökség készítette. A díj különlegessége, hogy a kampány kizárólag online csatornán futott.
Az október 31-i EFFIE díjátadó gálaesten összesen harminc elismerést adtak át. A legjobb munkákat a zsűri tíz arany-, kilenc ezüst-, tíz bronz- és egy platinadíjjal jutalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >