Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a vásárlási szokásokra Magyarországon és szomszédos országokban. Az Árukereső.hu adatai alapján a magyar fogyasztók a meleg időjárás közeledtével ötszörösére növelték az autós napellenzők, négyszeresére a ventilátorok, párologtatók és rovarriasztók, valamint háromszorosára a szúnyoghálók iránti érdeklődést. A virágállványok és mobil légkondicionálók iránti kereslet is megduplázódott.

A medencetakarók is nagyon mennek…
A szlovák és cseh piacokon a kültéri, kerti termékek iránt mutatkozott kiemelkedő érdeklődés. Szlovákiában a szerszámok vágófejei iránti kereslet tízszeresére nőtt, míg a függőágyak, kerti napernyők és medencetakarók is népszerűnek bizonyultak. Csehországban a légkondicionálók, piknikpokrócok és gyerekmedencék iránti kereslet ugrott meg jelentősen.
Bulgáriában a gyerekszandálokra és gyepöntözőkre, Szlovéniában a kerti székekre és madáretetőkre, Horvátországban a gyerekcipőkre és trambulinokra, míg Romániában a kerti székek iránt nőtt meg az érdeklődés. Szerbiában a női ruhák iránt háromszoros volt a kereslet növekedése.
A hideg idő beköszöntével Magyarországon a radiátorok, termosztátok és elektromos fűtőpanelek iránti érdeklődés duplázódott meg. Szlovákiában a bojlerek, Horvátországban a kályhák, Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítői iránt nőtt a kereslet, míg Bulgáriában a hőpumpák és tűzhelyek iránti érdeklődés több mint kétszeresre emelkedett. Csehországban az ötödik legnagyobb érdeklődés a tűzhelyek iránt volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >