Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a vásárlási szokásokra Magyarországon és szomszédos országokban. Az Árukereső.hu adatai alapján a magyar fogyasztók a meleg időjárás közeledtével ötszörösére növelték az autós napellenzők, négyszeresére a ventilátorok, párologtatók és rovarriasztók, valamint háromszorosára a szúnyoghálók iránti érdeklődést. A virágállványok és mobil légkondicionálók iránti kereslet is megduplázódott.
A szlovák és cseh piacokon a kültéri, kerti termékek iránt mutatkozott kiemelkedő érdeklődés. Szlovákiában a szerszámok vágófejei iránti kereslet tízszeresére nőtt, míg a függőágyak, kerti napernyők és medencetakarók is népszerűnek bizonyultak. Csehországban a légkondicionálók, piknikpokrócok és gyerekmedencék iránti kereslet ugrott meg jelentősen.
Bulgáriában a gyerekszandálokra és gyepöntözőkre, Szlovéniában a kerti székekre és madáretetőkre, Horvátországban a gyerekcipőkre és trambulinokra, míg Romániában a kerti székek iránt nőtt meg az érdeklődés. Szerbiában a női ruhák iránt háromszoros volt a kereslet növekedése.
A hideg idő beköszöntével Magyarországon a radiátorok, termosztátok és elektromos fűtőpanelek iránti érdeklődés duplázódott meg. Szlovákiában a bojlerek, Horvátországban a kályhák, Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítői iránt nőtt a kereslet, míg Bulgáriában a hőpumpák és tűzhelyek iránti érdeklődés több mint kétszeresre emelkedett. Csehországban az ötödik legnagyobb érdeklődés a tűzhelyek iránt volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
A karácsony közeledtével az online csalások megszaporodására számítanak szakértők
A karácsony közeledtével erősödhet a kiberbűnözők tevékenysége, megszaporodhatnak az online…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >