Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a vásárlási szokásokra Magyarországon és szomszédos országokban. Az Árukereső.hu adatai alapján a magyar fogyasztók a meleg időjárás közeledtével ötszörösére növelték az autós napellenzők, négyszeresére a ventilátorok, párologtatók és rovarriasztók, valamint háromszorosára a szúnyoghálók iránti érdeklődést. A virágállványok és mobil légkondicionálók iránti kereslet is megduplázódott.

A medencetakarók is nagyon mennek…
A szlovák és cseh piacokon a kültéri, kerti termékek iránt mutatkozott kiemelkedő érdeklődés. Szlovákiában a szerszámok vágófejei iránti kereslet tízszeresére nőtt, míg a függőágyak, kerti napernyők és medencetakarók is népszerűnek bizonyultak. Csehországban a légkondicionálók, piknikpokrócok és gyerekmedencék iránti kereslet ugrott meg jelentősen.
Bulgáriában a gyerekszandálokra és gyepöntözőkre, Szlovéniában a kerti székekre és madáretetőkre, Horvátországban a gyerekcipőkre és trambulinokra, míg Romániában a kerti székek iránt nőtt meg az érdeklődés. Szerbiában a női ruhák iránt háromszoros volt a kereslet növekedése.
A hideg idő beköszöntével Magyarországon a radiátorok, termosztátok és elektromos fűtőpanelek iránti érdeklődés duplázódott meg. Szlovákiában a bojlerek, Horvátországban a kályhák, Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítői iránt nőtt a kereslet, míg Bulgáriában a hőpumpák és tűzhelyek iránti érdeklődés több mint kétszeresre emelkedett. Csehországban az ötödik legnagyobb érdeklődés a tűzhelyek iránt volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >