Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a vásárlási szokásokra Magyarországon és szomszédos országokban. Az Árukereső.hu adatai alapján a magyar fogyasztók a meleg időjárás közeledtével ötszörösére növelték az autós napellenzők, négyszeresére a ventilátorok, párologtatók és rovarriasztók, valamint háromszorosára a szúnyoghálók iránti érdeklődést. A virágállványok és mobil légkondicionálók iránti kereslet is megduplázódott.

A medencetakarók is nagyon mennek…
A szlovák és cseh piacokon a kültéri, kerti termékek iránt mutatkozott kiemelkedő érdeklődés. Szlovákiában a szerszámok vágófejei iránti kereslet tízszeresére nőtt, míg a függőágyak, kerti napernyők és medencetakarók is népszerűnek bizonyultak. Csehországban a légkondicionálók, piknikpokrócok és gyerekmedencék iránti kereslet ugrott meg jelentősen.
Bulgáriában a gyerekszandálokra és gyepöntözőkre, Szlovéniában a kerti székekre és madáretetőkre, Horvátországban a gyerekcipőkre és trambulinokra, míg Romániában a kerti székek iránt nőtt meg az érdeklődés. Szerbiában a női ruhák iránt háromszoros volt a kereslet növekedése.
A hideg idő beköszöntével Magyarországon a radiátorok, termosztátok és elektromos fűtőpanelek iránti érdeklődés duplázódott meg. Szlovákiában a bojlerek, Horvátországban a kályhák, Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítői iránt nőtt a kereslet, míg Bulgáriában a hőpumpák és tűzhelyek iránti érdeklődés több mint kétszeresre emelkedett. Csehországban az ötödik legnagyobb érdeklődés a tűzhelyek iránt volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >