Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a vásárlási szokásokra Magyarországon és szomszédos országokban. Az Árukereső.hu adatai alapján a magyar fogyasztók a meleg időjárás közeledtével ötszörösére növelték az autós napellenzők, négyszeresére a ventilátorok, párologtatók és rovarriasztók, valamint háromszorosára a szúnyoghálók iránti érdeklődést. A virágállványok és mobil légkondicionálók iránti kereslet is megduplázódott.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/KT-E-commerce-01_opt-1-300x191.jpeg)
A medencetakarók is nagyon mennek…
A szlovák és cseh piacokon a kültéri, kerti termékek iránt mutatkozott kiemelkedő érdeklődés. Szlovákiában a szerszámok vágófejei iránti kereslet tízszeresére nőtt, míg a függőágyak, kerti napernyők és medencetakarók is népszerűnek bizonyultak. Csehországban a légkondicionálók, piknikpokrócok és gyerekmedencék iránti kereslet ugrott meg jelentősen.
Bulgáriában a gyerekszandálokra és gyepöntözőkre, Szlovéniában a kerti székekre és madáretetőkre, Horvátországban a gyerekcipőkre és trambulinokra, míg Romániában a kerti székek iránt nőtt meg az érdeklődés. Szerbiában a női ruhák iránt háromszoros volt a kereslet növekedése.
A hideg idő beköszöntével Magyarországon a radiátorok, termosztátok és elektromos fűtőpanelek iránti érdeklődés duplázódott meg. Szlovákiában a bojlerek, Horvátországban a kályhák, Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítői iránt nőtt a kereslet, míg Bulgáriában a hőpumpák és tűzhelyek iránti érdeklődés több mint kétszeresre emelkedett. Csehországban az ötödik legnagyobb érdeklődés a tűzhelyek iránt volt tapasztalható.
Kapcsolódó cikkeink
Interjú Daradics Kingával, az eMAG új vezérigazgatójával: Jövőkép és innovációk az e-kereskedelemben
Daradics Kinga, az eMAG frissen kinevezett új vezérigazgatója a Pénzcentrumnak…
Tovább olvasom >Késedelmek várhatóak a Shein és Temu rendeléseknél az amerikai vámhatóságok új intézkedései miatt
A legfrissebb jelentések szerint az amerikai Vám- és Határvédelem (CBP)…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos az ágazati szereplők összefogása
Számos fejlesztés valósulhat meg a megnyíló jelentős fejlesztési források révén,…
Tovább olvasom >KSH: a vendégéjszakák száma 13, a vendégeké 18 százalékkal nőtt májusban az egy évvel korábbihoz képest
2024 májusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,6…
Tovább olvasom >