Ezt látni kell! Megfricskázta karácsonyi reklámjával a Lidl a cukormázas ünnepeket
Az idei karácsony sztárja egy plüssmaci, aki igazi sztár lett a közösségi média jóvoltából. Még a családjától is lelép a celebvilág kedvéért. De aztán meggondolja magát!
A legtöbb FMCG vállalat és élelmiszerlánc kedves, kissé szirupos karácsonyi reklámmal jelentkezett az idén, de a Lidl ebben is külön úton jár. Idei kisfilmjük főszereplője ugyanis egy maci, akiből a véletlen és egy durván összement Lidl-es pulóver csinált sztárt. A kismackó alaposan ki is élvezi a celeblét minden örömét, de a végén persze győz a szeretet. Az, aki szereti a néha kissé fanyar humort és azt, hogy épp karácsonykor állítanak görbe tükröt a celebek túlfilterezett világának, szeretni fogja ezt reklámot.
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: minden negyedik reklám kifogásolgató
Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) 357 reklámot ellenőrzött a…
Tovább olvasom >Akadálymentesített helyszínekkel várja a látogatókat a Szent István Nap
2025-ben is kiemelt figyelmet kap a Szent István Nap rendezvénysorozat…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >