Ezt látni kell! Megfricskázta karácsonyi reklámjával a Lidl a cukormázas ünnepeket
Az idei karácsony sztárja egy plüssmaci, aki igazi sztár lett a közösségi média jóvoltából. Még a családjától is lelép a celebvilág kedvéért. De aztán meggondolja magát!
A legtöbb FMCG vállalat és élelmiszerlánc kedves, kissé szirupos karácsonyi reklámmal jelentkezett az idén, de a Lidl ebben is külön úton jár. Idei kisfilmjük főszereplője ugyanis egy maci, akiből a véletlen és egy durván összement Lidl-es pulóver csinált sztárt. A kismackó alaposan ki is élvezi a celeblét minden örömét, de a végén persze győz a szeretet. Az, aki szereti a néha kissé fanyar humort és azt, hogy épp karácsonykor állítanak görbe tükröt a celebek túlfilterezett világának, szeretni fogja ezt reklámot.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >