Ezt látni kell! Megfricskázta karácsonyi reklámjával a Lidl a cukormázas ünnepeket
Az idei karácsony sztárja egy plüssmaci, aki igazi sztár lett a közösségi média jóvoltából. Még a családjától is lelép a celebvilág kedvéért. De aztán meggondolja magát!
A legtöbb FMCG vállalat és élelmiszerlánc kedves, kissé szirupos karácsonyi reklámmal jelentkezett az idén, de a Lidl ebben is külön úton jár. Idei kisfilmjük főszereplője ugyanis egy maci, akiből a véletlen és egy durván összement Lidl-es pulóver csinált sztárt. A kismackó alaposan ki is élvezi a celeblét minden örömét, de a végén persze győz a szeretet. Az, aki szereti a néha kissé fanyar humort és azt, hogy épp karácsonykor állítanak görbe tükröt a celebek túlfilterezett világának, szeretni fogja ezt reklámot.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >