Ezt látni kell! Megfricskázta karácsonyi reklámjával a Lidl a cukormázas ünnepeket
Az idei karácsony sztárja egy plüssmaci, aki igazi sztár lett a közösségi média jóvoltából. Még a családjától is lelép a celebvilág kedvéért. De aztán meggondolja magát!
A legtöbb FMCG vállalat és élelmiszerlánc kedves, kissé szirupos karácsonyi reklámmal jelentkezett az idén, de a Lidl ebben is külön úton jár. Idei kisfilmjük főszereplője ugyanis egy maci, akiből a véletlen és egy durván összement Lidl-es pulóver csinált sztárt. A kismackó alaposan ki is élvezi a celeblét minden örömét, de a végén persze győz a szeretet. Az, aki szereti a néha kissé fanyar humort és azt, hogy épp karácsonykor állítanak görbe tükröt a celebek túlfilterezett világának, szeretni fogja ezt reklámot.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >