Ezt látni kell! Megfricskázta karácsonyi reklámjával a Lidl a cukormázas ünnepeket
Az idei karácsony sztárja egy plüssmaci, aki igazi sztár lett a közösségi média jóvoltából. Még a családjától is lelép a celebvilág kedvéért. De aztán meggondolja magát!
A legtöbb FMCG vállalat és élelmiszerlánc kedves, kissé szirupos karácsonyi reklámmal jelentkezett az idén, de a Lidl ebben is külön úton jár. Idei kisfilmjük főszereplője ugyanis egy maci, akiből a véletlen és egy durván összement Lidl-es pulóver csinált sztárt. A kismackó alaposan ki is élvezi a celeblét minden örömét, de a végén persze győz a szeretet. Az, aki szereti a néha kissé fanyar humort és azt, hogy épp karácsonykor állítanak görbe tükröt a celebek túlfilterezett világának, szeretni fogja ezt reklámot.
Kapcsolódó cikkeink
2025-ben magához térhet a fogyasztás
Mi jellemezte a magyar gazdaságot az elmúlt negyedévben? Mikor kap…
Tovább olvasom >Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >